خبرگزاری کار ایران

تمرین توپی تیم ملی والیبال در فرانکفورت/ یادآوری نقاط ضعف با استفاده از تکنولوژی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۱۷

نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در هفته سوم لیگ ملت‌ها در سالن ورزشگاه آینتراخت فرانکفورت آلمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (سه‌شنبه ششم تیر) اردوی آماده سازی خود را در فرانکفورت آغاز کرد.

ملی‌پوشان کشورمان که صبح روز گذشته تمرین وزنه داشتند، عصر نخستین تمرین توپی خود را در سالن ورزشگاه آینتراخت فرانکفورت برگزار کردند.

در این تمرین که با جدیت از سوی کادرفنی و بازیکنان پیگیری ‌شد، ابتدا ملی پوشان به دو گروه تقسیم شدند و پس از تمرینات کششی، والیبال 6 به 6 را تمرین کردند. تمرین دریافت و در ادامه تمرینات سرویس در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت.

با توجه به اینکه تمرینات ملی‌پوشان در این تمرین توپی با چند دقیقه تاخیر روی پروژکتور به نمایش درآمد، سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی تلاش کردند تا نقاط ضعف بازیکنان را بلافاصله پس از هر صحنه به آن‌ها یادآوری کنند و برای برطرف کردن این نقاط، تلاش کنند.

پس از این تمرینات، ملی پوشان هم قسم شدند تا در ادامه رقابت‌ها با تمام توان  برابر حریفان قرار گیرند و نتایج هفته‌های قبل را جبران کنند.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 18 تیرماه جاری در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران در آناهایم به ترتیب به مصاف فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز