خبرگزاری کار ایران

نخستین تمرین تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در هانگژو

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۱۶

تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران نخستین تمرین خود را در سالن وزنه دهکده بازی‌های آسیایی هانگژو انجام داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا امروز (چهارشنبه 7 تیر) از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به وقت محلی نخستین تمرین خود را در سالن وزنه انجام داد.

ملی‌پوشان با حضور در سالن  وزنه دهکده بازی‌های آسیایی که فاصله کمی تا ساختمان محل اقامتشان دارد، تمرینات وزنه و کششی انجام دادند.

مربی بدنساز تیم ملی در این نوبت تمرینات کششی و وزنه را در برنامه داشت. نوبت دوم تمرینات تیم هم بعداز ظهر امروز برگزار می‌شود‌.

آیناز باقری، یلدا جعفری، زهرا محمد زاده، لعیا افزونی، نگار ملا حسینی، تینا حیدری، نیلوفر محمدی، کیمیا سهرابی، بهار نوبخت، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب و هستی واحدی ترکیب تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا است.

افسانه شکوهی فر(سرپرست)، فاطمه شعبان خمسه (سرمربی)، بهاره نیازی، مهدیه خواجه کلایی و فاطمه ایدلخانی(مربیان)، فهیمه محلوجی(مربی بدنساز)، اکرم حبیب لو (پزشک) و علی برگ‌شادی (آنالیزور) نیز تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران را در این مسابقات همراهی می کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا از 10 تیرماه در شهر هانگژو چین آغاز می‌شود که رقابت های تیم ملی ایران از روز دوم مسابقات یعنی 11 تیرماه آغاز می شود. نخستین بازی تیم ملی نیز با ژاپن انجام می شود. دهکده بازی های آسیایی محل برگزاری این مسابقات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز