خبرگزاری کار ایران

محمدیان: عملکرد تیم ملی در چلنجرکاپ آسیا رضایت‌بخش است/ از حمایت والیبال زنان دست برنمی‌داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۱۴

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی زنان در مسابقات چلنجرکاپ آسیا گفت: فدراسیون از حمایت این بازیکنان دست برنمی‌دارد و استمرار این حمایت را خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران که برای نخستین بار به مسابقات چلنجرکاپ آسیا اعزام شده بود، در رقابت با ۱۱ تیم حاضر در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ملی‌پوشان کشورمان بامداد چهارشنبه هفتم تیر با استقبال فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال به کشور بازگشتند تا پس از استراحتی چند روزه، تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن بازی‌های آسیایی از سر بگیرند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مورد عملکرد تیم ملی زنان در چلنجرکاپ آسیا، گفت: رشد و توسعه والیبال زنان با توجه به سیاست‌های از پیش تعیین شده فدراسیون و دیدگاهی که رئیس فدراسیون دارد، از یک منظر منوط به حضور تیم ملی زنان به لیگ ملت‌ها است. برای این مسیر چلنجرکاپ موقعیت بسیار مناسبی است. با توجه به اینکه تیم ملی اولین حضورش را در این رقابت‌ها تجربه کرد و مسابقات هم بسیار سنگین و جدی بود، کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را کردند.

فریبا محمدیان به تداوم حمایت فدراسیون از والیبال زنان اشاره و بیان کرد: فدراسیون از حمایت این بازیکنان دست برنمی‌دارد و استمرار این حمایت را خواهیم داشت. این مسابقات را در برنامه‌ریزی فدراسیون به منظور دو هدف در نظر گرفتیم؛ بازیکنان بدانند این هم مسیر خوب و جذابی است و دیگر اینکه مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و نیاز است که تجربه بازیکنانمان در تورنمنت‌های معتبر بیشتر شود.

وی با بیان این‌که عملکرد تیم ملی زنان در چلنجرکاپ آسیا رضایت‌بخش بود، ادامه داد: امیدوارم در قهرمانی آسیا که به مراتب مهم‌تر است باز هم درخشش‌های خوبی داشته باشند. تعدادی از بازیکنانمان در تمرینات قبل و لیگ داخلی دچار آسیب شده‌اند و الان دوره بازتوانی را می‌گذرانند، امیدورام آنها هم به تیم اضافه شوند و تیم قدرتمندی را در آینده داشته باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در پایان از انعکاس اخبار والیبال زنان در رسانه‌های کشور تشکر کرد و گفت: از اهالی رسانه قدردانی می‌کنم که تصویر زیبا و واقعی والیبال زنان ایران را منعکس کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز