خبرگزاری کار ایران

بازگشت تیم ملی والیبال زنان به تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۱۲

تیم ملی والیبال زنان ایران پس از کسب رتبه پنجمی رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا به تهران بازگشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از ۲۹ خرداد تا چهارم تیر با حضور ۱۱ کشور ایران، ویتنام، اندونزی، هند، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، فیلیپین، استرالیا، مغولستان، ماکائو و ازبکستان به میزبانی اندونزی برگزار شد و با قهرمانی ویتنام به پایان رسید.

تیم ملی ایران که برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود در جایگاه پنجم قرار گرفت و به کار خود در این تورنمنت پایان داد.

ملی‌پوشان کشورمان که روز گذشته (سه‌شنبه ششم تیر) اندونزی را به مقصد تهران ترک کردند، ساعت 4 بامداد امروز (چهارشنبه هفت تیر) با استقبال فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان تیم اعزامی ایران به رقابت‌های چلنجرکاپ بودند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را در این سفر تشکیل دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز