خبرگزاری کار ایران

برنامه رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیای مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۸۶

مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر 16 سال آسیای مرکزی از 23 تا 28 تیرماه با حضور 9 تیم به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر 16 سال آسیای مرکزی با حضور 9 تیم (چهار تیم در گروه دختران و پنج تیم در گروه پسران) از 23 تا 28 تیرماه به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

بر این اساس تیم‌های ازبکستان (الف)، تاجیکستان، قزاقستان و ازبکستان (ب) در گروه دختران و تیم‌های ایران، ازبکستان، پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان در گروه پسران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های شرکت کننده در هر گروه از مسابقات ابتدا به صورت گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و سوم و چهارم برای مدال برنز مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با هدایت آرش صادقیانی در این مسابقات شرکت خواهد کرد و با توجه به این‌که نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا نیز از 31 تیر تا هفتم مرداد با حضور 15 تیم به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، شاگردان صادقیانی پس از مسابقات آسیایی مرکزی، در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر 16 سال آسیای مرکزی به وقت تهران به قرار زیر است:

جمعه 23 تیر:

ایران – ترکمنستان ساعت 13:30

ازبکستان – پاکستان ساعت 16

شنبه 24 تیر:

ایران – پاکستان ساعت 13:30

ازبکستان و قزاقستان ساعت 16

یکشنبه 25 تیر:

ترکمنستان – قزاقستان ساعت 13:30

ایران و ازبکستان ساعت 16

دو‌شنبه 26 تیر:

پاکستان – قزاقستان ساعت 13:30

ازبکستان – ترکمنستان ساعت 16

سه‌شنبه 27 تیر:

ایران – قزاقستان ساعت 13:30

ترکمنستان – پاکستان ساعت 16

چهارشنبه 28 تیر:

دیدار رده‌بندی بین تیم‌های سوم و چهارم جدول ساعت 13:30

دیدار نهایی بین تیم‌های اول و دوم جدول ساعت 16

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز