خبرگزاری کار ایران

سجادی: توسعه ورزش را دوست داریم اما نه به هر قیمتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۲۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در همایش اتومبیلرانی برخی از آن شلوغی جمعیت سوء استفاده و ضد ورزش عمل کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، سید حمید سجادی در مورد حواشی همایش اتومبیلرانی در پیست آزادی اظهار داشت: روز جمعه این همایش برگزار و روز شنبه گزارش آن به دستم رسید و از همان روز دستور رسیدگی صادر شد. حراست وزارت ورزش در این زمینه فعال شده است. ما توسعه ورزش را دوست داریم، اما نه به هر قیمتی. ورزش و شاد کردن دل مردم و پر کردن اوقات فراغت با حضور در همایش ها بسیار خوب است، اما صحنه‌هایی که دیدیم و گزارش هایی که دریافت کردیم یک سری افراد خودجوش و غیر سازمان یافته آن حرکات را انجام دادند و با استفاده از سیستم های صوتی خودروهای خود آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند.

وی ادامه داد: 16 هزار نفر در این همایش حضور داشتند، اما متاسفانه از آن شلوغی سوء استفاده و ضد ورزش عمل کردند. جایگاه ورزش این نوع اتفاقات نیست. در ورش باید ارزش ها و حرمت ها مدنظر باشد و رعایت اخلاق ورزش را داشته باشیم. باید سعی کنیم شرایطی را فراهم کنیم که کسانی که حضور پیدا می کنند، راحت بیایند و به آنها خوش بگذرد و با خاطرات خوب مجدد تکرار پذیر باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روزی که این گزارشات به دست ما رسیده فعال شدیم و اقدامات خوبی انجام شده است. دوستان جلسه گذاشتند و توضیحات را ارائه کردند و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد. این کار سازمان یافته نبود و امیدوارم دیگر برخی از این شلوغی‌ها سوء استفاده نکنند و به ارزش‌ها احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز