خبرگزاری کار ایران

تمرین توپی تیم ملی زنان با محوریت برطرف کردن نقاط ضعف

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۶۸

کادر فنی تیم ملی والیبال زنان ایران در یک جلسه تمرین توپی روی نقاط ضعف بازیکنان کار کردند تا ملی‌پوشان آماده دومین رویارویی با تیم ملی جوانان تایلند شوند‌.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی زنان ایران خود را برای حضور در چلنجر کاپ آسیا آماده می‌کند و به همین منظور در تایلند اردویی تدارکاتی برگزار کرده است.

ملی‌پوشان کشورمان روز دوشنبه ۲۲ خرداد دیدار دوستانه‌ای با تیم جوانان زیر ۲۱ سال تایلند انجام دادند و مغلوب حریف شدند. در این راستا صبح امروز جلسه آنالیزی برای این تیم برگزار شد و کادر فنی به بررسی نقاط ضعف و قوت بازیکنان پرداختند تا در دیدارهای پیش‌رو از جمله دو مسابقه دیگر تدارکاتی با تایلند اشتباهات ملی‌پوشان کمتر شود‌.

تیم ایران بعد از ظهر امروز هم یک‌ جلسه تمرین توپی انجام داد و بر اساس آنالیز انجام شده روی حملات بعد از دریافت، پایپ، سیستم دفاعی و حملات ترکیبی کار کرد. کادر فنی تیم ملی هم نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردند تا با تکرار تمرین نقاط ضعف خود را برطرف کنند.‌

تیم ایران فردا صبح (چهارشنبه، ۲۴ خرداد) یک جلسه تمرینی فیتنس انجام می‌دهد و بعد از ظهر هم در دومین دیدار دوستانه خود بار دیگر به مصاف تیم جوانان زیر ۲۱ سال تایلند می‌رود.

دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود و تیم ملی که نخستین حضور خود را این مسابقات تجربه می‌کند، با هنگ‌کنگ و چین‌تایپه همگروه است.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز