خبرگزاری کار ایران

زنان ملی‌پوش والیبال در نشست آنالیز تایلند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۱۸

تیم ملی والیبال زنان ایران در روزهای آتی دو دیدار دوستانه برابر تیم ملی زیر 21 سال تایلند خواهد داشت و یک جلسه آنالیز برای این دیدارها صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی زنان ایران خود را برای حضور در چلنجر کاپ آسیا آماده می‌کند و به همین منظور در تایلند اردویی تدارکاتی برگزار کرده است.

ملی‌پوشان کشورمان در این اردو روز گذشته (دوشنبه، ۲۲ خرداد) دیدار دوستانه‌ای با تیم جوانان زیر ۲۱ سال تایلند انجام دادند که در این بازی دوستانه مغلوب حریف شدند اما دو دیدار دوستانه دیگر هم با این تیم در روزهای آتی انجام می‌دهند تا پس از آن به اندونزی محل برگزاری چلنجر کاپ اعزام شوند.

زنان والیبال ایران امروز جلسه آنالیزی برای تیم زیر 21 سال تایلند برگزار کردند و همچنین به بررسی نقاط ضعف و قوت خود پرداختند تا در دو‌  دیدار پیش‌رو اشتباهات خود را برطرف کنند‌.

این جلسه در هتل inter place محل اقامت تیم ملی برگزار شد و بازیکنان به بررسی فیلم مسابقه پرداختند.

دو دیدار دوستانه دیگر ایران و تایلند به ترتیب طی روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار می‌شود و تیم ایران امروز و فردا دو جلسه تمرینی دیگر برگزار می‌کند تا آماده رویارویی با تایلند شود.

دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود و تیم ملی که نخستین حضور خود را این مسابقات تجربه می‌کند، با هنگ‌کنگ و چین‌تایپه همگروه است.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز