خبرگزاری کار ایران

واکنش کمالوند به جدایی اشکش از خیبر خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۱۷

فراز کمالوند مدیرعامل خیبر خرم آباد به جدایی سرمربی تازه انتخاب شده این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در خصوص استعفای ابراهیم اشکش نکاتی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

در سه روز گذشته جلسات متعددی را با آقای اشکش برگزار کردیم و در خصوص تمام موضوعات مورد نظر، بحث و گفت و گو کردیم. بنده آقاى اشکش را یک مربی سخت‌کوش، متعهد و با انگیزه دیدم که باشگاه بزرگ خیبر را با حسن نیت و علاقه انتخاب کرده بود، اما به هر حال باشگاه خیبر یک سری اهداف، نقشه راه و برنامه‌هایی دارد که می‌بایستی در تمام این موضوعات با مربی محترم، آقاى اشکش، به توافق می‌رسیدیم.

بعد از سه روز جلسات پشت سر هم و ساعت‌ها گفت و گو برای رسیدن به توافق با آقاى اشکش عزیز، بالاخره دیشب به این نتیجه رسیدیم که توافق مورد نظر حاصل نمی‌شود و دو طرف مذاکره بر این شدند که برخلاف میل باطنی، به این همکاری پایان دهند.

در آخر هم برای آقای اشکش آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه راه را دارم و به هواداران محترم باشگاه خیبر نیز اعلام می‌کنم که در اسرع وقت و با بررسی تمام جوانب، سرمربی جدید باشگاه خیبر را انتخاب خواهیم کرد و به اطلاع این عزیزان خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز