خبرگزاری کار ایران

استادیوم آزادی با ظرفیت کامل آماده تاریخی‌ترین فینال

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۸۳۹

علیرضا فاضلی در حاشیه دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین استقلال و نساجی عنوان کرد: طبقه دوم ورزشگاه آزادی که پلمب بود، با دستور دادستانی از این وضعیت خارج شد که جای تشکر از آنها دارد. در این بین، بچه‌های استانداری هم زحمت کشیدند.

به گزارش ایلنا علیرضا فاضلی در حاشیه دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین استقلال و نساجی عنوان کرد: طبقه دوم ورزشگاه آزادی که پلمب بود، با دستور دادستانی از این وضعیت خارج شد که جای تشکر از آنها دارد. در این بین، بچه‌های استانداری هم زحمت کشیدند.

او ادامه داد: تمام طبقه دوم ورزشگاه آزادی فک پلمب شد، اما مکان‌هایی که در حال بازسازی و بهسازی است، قابل استفاده نیست.

رئیس مجموعه ورزشی آزادی درباره زمان رفع نواقص این استادیوم گفت: با دستور وزیر ورزش قرار است در فاصله تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تمام مشکلات ورزشگاه آزادی برطرف شود. البته ساخت و بهسازی زمان می‌برد، اما تمام همکاران ما توان خود را گذاشته‌اند تا هرچه سریع‌تر سکوهای ورزشگاه آزادی بازسازی و بهسازی شود.

فاضلی یادآور شد: بلیت فروشی از این به بعد برای کل مجموعه ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، اما مکان‌هایی که در حال بهسازی یا بهسازی هستند، نمی‌توانند پذیرای تماشاگران باشند.

او با بیان اینکه برآورد بودجه بهسازی ورزشگاه آزادی به معاونت فنی شرکت توسعه و تجهیز برمی‌گردد و امور تخصصی است، ابراز کرد: پیمانکار در حال کار برای رفع مشکل برق و کابل در ورزشگاه است و به نظرم ۸۰-۷۰ درصد کار پیش رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز