خبرگزاری کار ایران

اشکش: با تیمی قوی تر برمی گردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۰۴۶

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش به‌زودی بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم اشکش در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: همانند بازی‌های قبلی امروز هم از داوری متضرر شدیم و در دقایق اولیه بازی پنالتی تیم ما گرفته نشد و در ادامه قبل از اخراج بازیکن ما، آفساید تیم حریف گرفته نشد و مجبور شدیم ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم.

او افزود: داور امروز خیلی راحت از کارت‌هایش استفاده کرد. البته به دنبال توجیه نیستم. مساوی در اراک برای ما به معنی خداحافظی از لیگ برتر بود و بابت این اتفاق متاسفم و به سهم خودم، در این سقوط نقش داشتم.

اشکش ادامه داد: به بازیکنان‌مان بابت تلاشی که در چند بازی اخیر داشتند خسته نباشید می‌گویم و پس از بازی با آلومینیوم هم شاهد گریه بازیکنان در رختکن بودیم که نشان دهنده تعصب‌شان بود.

وی افزود: برای خداداد افشاریان احترام قائل هستم اما، در بازی با فولاد دو پنالتی و در بازی با آلومینیوم یک پنالتی ما گرفته شد و البته در خصوص نحوه قضاوت داوران برای تیم هم استانی ما صعنت نفت قصد صحبت ندارم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اراده‌ای برای بقای تیم نفت سلیمان وجود نداشت، گفت: نباید اتفافات درون زمبن را به بیرون ربط بدهیم. در طول فصل حدود ۶۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان ما پرداخت و اردوهای خوبی هم برای تیم برگزار شد. در مجموع مسجد سلیمان به‌زودی باز هم در لیگ برتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز