خبرگزاری کار ایران

ماتئوس: هری کین پیر است!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۹۳۳

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که ستاره خط حمله تاتنهام گزینه خوبی برای تقویت خط حمله باواریایی‌ها نیست.

به گزارش ایلنا، باشگاه بایرن مونیخ که در پی از دست دادن روبرت لواندوفسکی که تابستان گذشته به بارسلونا پیوست، در طول فصل جاری در خط حمله با مشکلاتی در امر گلزنی مواجه بوده است، برای همین مدیران این باشگاه بوندس‌لیگایی در تلاش برای اضافه کردن یک مهاجم نوک خوب به ترکیب تیم تحت‌هدایت توماس توخل هستند و از بازیکنانی همچون هری کین، ویکتور اوسیمهن و رندال کولو موانی به عنوان گزینه مدنظر باواریایی‌ها یاد شده است.

لوتار ماتئوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» گفت: من هیجان‌زده هستم که ببینم آیا مهاجم جدیدی به ترکیب بایرن مونیخ اضافه می‌شود یا خیر. همه در مورد ویکتور اوسیمهن به خاطر عملکرد هیجان‌انگیزش در ناپولی صحبت می‌کنند. شما هرگز نمی‌دانید که آیا او می‌تواند چنین عملکردی را در بایرن تکرار کند یا خیر اما من فکر می‌کنم که او گزینه مناسبی برای این تیم خواهد بود.

 وی افزود: رندال کولو موانی ممکن است که نیاز به کمی فضای بیشتری داشته باشد در مقایسه با آنچه معمولاً مهاجمان بایرن نیاز دارند اما او در محوطه جریمه خوب است و می‌تواند در بایرن مونیخ بازی کند. از دید من، هری کین اما در مقایسه با اوسیمهن و کولو موانی پیرتر و البته گران‌تر است.

اسطوره فوتبال آلمان در پایان خاطرنشان کرد: نسبت قیمت به عملکرد می‌تواند برای نیکلاس فولکروگ (مهاجم وردربرمن) صدق کند. او احتمالا با 20 تا 25 میلیون یورو در دسترس خواهد بود و 25 گل در بایرن مونیخ به ثمر برساند. او تا به اینجای فصل 20 بار در وردربرمن گلزنی کرده است.

منبع تسنیم
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز