خبرگزاری کار ایران

مرادمند: حسینی چون کلین‌شیت نکرد، خواست پنالتی را بزند/ هر تیمی آمادگی ذهنی داشته باشد، برنده دربی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۸۲۹

بازیکن استقلال گفت: حسینی چون کلین‌شیت نکرد، خواست گل بزند تا با روحیه‌ای بیشتر برای دربی آماده شود.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، محمد حسین مرادمند پس از برد پرگل استقلال مقابل هوادار گفت: یک روزی هم، روزِ بد هوادار است. از شخصیت این تیم چیزی کم نمی‌شود. این تیم مربی خوبی دارد. آقای الهامی مربی خود من بوده است. این تیم شخصیت دارد و حالا اگر سید حسین پنالتی را گل زد، دلیل نمی‌شود که برای تیم حریف ارزش قائل نباشیم. 

وی ادامه داد: حسینی چون کلین‌شیت نکرد، ناراحت بود و خواست گل بزند. او دوست داشت که به این شکل روحیه خود را برای دربی افزایش بدهد و برای این مسابقه آماده شود. 

بازیکن استقلال گفت: ساکت الهامی ناراحت بود. امروز هم روزی از فوتبال بود. برای تیم هوادار احترام قائلیم، مخصوصا اینکه آقا ساکت مربی این تیم است. 

مرادمند در خصوص اینکه پس از مدت‌ها به ترکیب بازگشته و روی گل اول تاثیرگذار ظاهر شد، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که تاثیرگذار بودم. تمام بچه‌ها زحمت کشیدند. امسال خیلی بد آوردم. یک جاهایی که توانستم خودم را ثابت کنم و به ترکیب استقلال برسم، مصدوم شدم و وقتی خوب شدم، دوباره مصدوم شدم. خداراشکر هر چقدر برای استقلال در این مسابقه، حضور داشتم، با جان و دلم برای هواداران بازی کردم.

وی گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. آن روز، هر تیمی ذهنیت برتری داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز