خبرگزاری کار ایران

یک پیشنهاد وسوسه کننده: سرمربیگری همزمان در تیم ملی و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۰۰

وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی ایران به کشورش بازگشت.

به گزارش ایلنا، با پایان رقابت‌های قهرمانی جهان هندبال، وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی ایران به کشورش بازگشت و ابهام‌های زیادی درباره ادامه حضورش در تیم‌ ملی بر جا گذاشت. در این مدت یکی، دو بار علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال مصاحبه کرد و از مذاکره‌های تلفنی‌اش با وسلین خبر داد.

البته افزایش قیمت ارز اجازه نمی‌داد که به این مذاکره‌ها خیلی خوش‌بین بود اما پاکدل و همکارانش بالاخره راهی را پیدا کردند تا هم وسلین بماند، هم مجبور نباشند پول خیلی بیشتری نسبت به قرارداد قبل را به این سرمربی مونته نگرویی پرداخت کنند.

یکی از راه‌هایی که پیش از این نیز در هندبال بسیار امتحان شده بود، این بار نیز به کمک آمد و در نهایت وسلین به پیشنهاد فدراسیون ایران پاسخ مثبت داد. البته پاکدل در آخرین گفت‌و‌گویش درباره وسلین و ادامه حضورش، همچنان ابهام‌هایی را مطرح می‌کند اما اخبار پشت پرده حکایت از امضای قرارداد وسلین به‌عنوان سرمربی تیم ملی دارد.

البته این همه عنوان وسلین در ایران نیست. گویا مسئولان فدراسیون برای اینکه وسلین را متقاعد به ماندن در ایران کنند، پای باشگاه سپاهان را نیز به موضوع باز کرده‌اند و این پیشنهاد را به وسلین داده‌اند که او شغل دومی هم در ایران داشته باشد. سرمربیگری تیم هندبال سپاهان در مسیر جام باشگاه‌های آسیا اتفاق ویژه‌ای است که گویا بیشتر از اینکه سودش برای سپاهان باشد، برای فدراسیون است؛ چون با این کار می‌تواند وسلین را برای بازی‌های آسیایی حفظ کند؛ بدون اینکه پول بیشتری پرداخت کند.

البته وسلین امکاناتی خواسته که پاکدل درباره‌شان حرف می‌زند اما اینها مانعی برای ادامه همکاری وسلین با تیم‌ ملی هندبال نیست و او بزودی کارش را آغاز می‌کند.

وسلین این روزها همراه همسرش در اصفهان به سر می‌برد تا مذاکرات نهایی را با مدیران باشگاه سپاهان انجام دهد، اما بعید است در روند عقد قرارداد او با این باشگاه مشکلی پیش بیاید؛ چراکه پیش از سفرش به ایران، تمام این موارد به توافق سه طرف رسیده است و همین توافق باعث سفر وسلین به ایران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز