خبرگزاری کار ایران

حسینی: برد پس از هفته‌ها راضی کننده است/ کیفیت زمین دستگردی خیلی بهتر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۸۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بردن پس از چند هفته‌ راضی کننده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل هوادار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی دشواری بود و هر ۲ تیم دنبال کسب ۳ امتیاز از این بازی بودند. توانستیم با یک استراتژی خوب،  استفاده از فرصت و ندادن موقعیت به تیم خوب هوادار این بازی را کنترل کنیم. می‌توانستیم در دقایقی هم که تیم حریف بی‌محابا جلو آمده بود، در ضد حملات نتیجه را بهتر کنیم اما به هر شکل همین که توانستیم پس از هفته‌ها یک برد خیلی حیاتی به دست آوریم، راضی هستیم‌.

وی درمورد برنامه‌های فصل آینده پیکان توضیح داد: ما هنوز پنج بازی مهم داریم. امتیازها در کمرکش و حتی پایین جدول خیلی به هم نزدیک است. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با نفت آبادان است و هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم زیرا لیگ بسیار دشوار است و تیم ما نیز با نداشتن تماشاگر و حامیان زیاد خیلی تیم مظلومی است. باید بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه در زمان میزبانی تیمش در ورزشگاه دستگردی اعتقاد داشت این زمین برای پیکان خوش یمن نیست  اما به نوعی امروز طلسم نبردن تیمش شکسته شد، پاسخ داد: اصلا به هیچ وجه اعتقادی به این مسئله ندارم اما باید واقعیت را بگویم. کیفیت زمین امروز به نسبت یک تا دو سالی که در ورزشگاه دستگردی بازی کردیم، بی‌نظیر بود. معلوم است که مسئولان ورزشگاه روی این زمین کار کرده‌اند. شاید از انتقادات ما نیز در برهه‌ای خیلی دلخور بودند اما کیفیت زمین نسبت به سال گذشته و حتی ۳_۲ ماه قبل فرق کرده و پرتر و نرم‌تر شده بود. در کیفیت بازی هم اثر مثبتی گذاشته بود.

حسینی درمورد عملکرد خوب شیرزود تمیروف و روزه باز کردن وی قبل از این مسابقه گفت: این از اثرات ماه مبارک رمضان است. تمیروف روز بازی هم روزه می‌گیرد و خیلی آدم معتقدی است. جلسات متعددی با این جوان داشتم و آنالیزهای زیادی به او نشان دادیم. با او خیلی صحبت کردیم. بسیار بازیکن باکیفیتی است و فقط باید مقداری حرف‌‌گوش‌کن تر باشد زیرا استعداد خیلی خوبی دارد. با وجود چیزهایی که درمورد تمیروف عنوان می‌کنند خیلی قبولش دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز