خبرگزاری کار ایران

ساعی: صبرم زیاد است اما دیگر نمی‌توانم سکوت کنم/ می‌خواهند ریشه تکواندو را خشک کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۰۹

رییس فدراسیون تکواندو در خصوص اختلاف با پولادگر معاون وزیر ورزش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، هادى ساعى در نشست خبرى در محل فدراسیون تکواندو در خصوص وضعیت این فدراسیون اظهار داشت: سال ١٤٠١ سال سختى بود و به خاطر کرونا خیلى از رویدادهاى سال قبل نیز امسال برگزار شد. سال آینده نیز سال المپیک است و باید به دنبال کسب سهمیه باشیم. ضمن اینکه باید در بازى هاى آسیایى نیز شرکت کنیم.

وى در خصوص اختلاف با پولادگر عنوان کرد: من صبرم زیاد است، اما کار به جایى رسیده که نمى توانم سکوت کنم. این افراد به تکواندو لطمه مى زنند و من باید از جامعه تکواندو دفاع کنم. روزهاى اخر سال است و ما امسال ١٦،١٧ مسابقه بین المللى شرکت کردیم و از ٥ فروردین بازهم اعزام داریم. اقایان از همان ٢٢ میلیاردى که خودشان هم با افتخار گفتند، ٥٠ درصدشان را به ما دادند. اگر به ما کمک نکنند، قطعا به مشکل مى خوریم. 

رییس فدراسیون تکواندو در خصوص دیدار با وزیر ورزش گفت: من تفاهم نامه را امضا نکرده بودم، اما وقتى با وزیر جلسه داشتم، گفتند امضا کن و یک متمم به آن اضافه مى کنیم، اما متاسفانه این اتفاق براى وزیر رخ داد و هیچ اتفاقى براى ما نیفتاد. گرندپرى مسیر میانبر براى المپیک است و بسیار براى ما اهمیت دارد. این دوستان هم مى دانند کجا باید به تکواندو لطمه بزنند. فکر مى کنم مى خواهند ریشه تکواندو را خشک بکنند. در شوراى برون مرزى گفتند چرا ساعى مى خواهد با تیم برود و مگر محروم نیست؟ داخل کشور کسانى بودند که دوست داشتند محرومیت من ادامه دار باشد!

هادى ساعى اضافه کرد: مى بینم خیلى از فدراسیون ها نمى توانند اعزام هاى خودشان را داشته باشند، اما ما باید ٤ سال فعالیت داشته باشیم تا به المپیک برسیم. با توجه به کمبود بودجه فکر مى کنم سال آینده ما نتوانیم خیلى از رویدادها را برویم. 

وى در واکنش به کمک دولت به باشگاه استقلال براى پرداخت طلب استراماچونى افزود: بحث فوتبال جداست، اما ظاهرا ورزش جزو اولویت هاى دولت نیست. چانه ورزش آنقدر کوچک است که هر چقدر اضافه کنند، بازهم مشکل داریم. فدراسیون هاى ما معمولا کارشان با ارز هست. ما ریال بودجه مى گیریم، اما باید دلارى هزینه کنیم.

ساعى در واکنش به برگزارى نوروزگاه با هزینه هاى بالاى ١٠٠ میلیارد عنوان کرد: آنطور که من شنیدم بودجه نوروزگاه از خارج از ورزش هزینه شده است و از بودجه ورزش نیست. من فکر مى کنم این بودجه اگر در اختیار ورزش قرار مى گرفت، بهتر بود چون براى رویدادهاى مهمتر هزینه مى شد. به ما هم پیشنهاد دادند که تکواندو هم باشند، اما ما قبول نکردیم چون رقبا در سطحى نبودند که به ما کمک کنند.

وى همچنین گفت: با توجه به نزدیکى بازى هاى آسیایى و مسابقات جهانى امسال قصد داریم تیم نوجوانان را به هانگژو اعزام کنیم و تیم اصلى را به مسابقات جهانى اعزام کنیم که براى ما اهمیت بالاترى دارد. اگر این وضعیت ادامه دار باشد، باید براى مسابقات قاره اى برنامه ریزى کنیم و روى آن دو سهمیه تمرکز کنیم. فکر مى‌کنم نتایج مسابقات جهانى برایمان اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز