خبرگزاری کار ایران

ویسی: شرمنده مردم آبادان شدیم و عذر می‌خواهم/ نباید اشتباه داوری را بهانه کنیم/ در عید تعطیل نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۲۲۴

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید با وجود اینکه تیمش خوب بازی کرده، به دلیل عدم کسب پیروزی، شرمنده مردم آبادان شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت آبادان مقابل ملوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت:   بازی بسیار حساس و مهمی برای فوتبال خوزستان و نفت آبادان بود و زیبا بازی کردن برای ما مهم نبود. دیروز در نشست خبری قبل بازی گفتم، باید برنده شویم، حتی اگر بد بازی می‌کردیم. ولی متاسفانه امروز از نظر فنی هر چقدر هم خوب بودیم نتوانستیم برنده شویم و شرمنده مردم شدیم.

وی افزود: دست تماشاگران ما درد نکند. با تلاشی که بازیکنان، کادرفنی و مربیان انجام می‌دهند امیدواریم بتوانیم جبران کنیم. امیدواریم با تمام وجودمان در بازی‌های باقیمانده بجنگیم و این 2 امتیازی که از دست دادیم را بیرون خانه پس بگیریم. وجود خودمان را برای این منظور می گذاریم. از تماشاگران تشکر ویژه می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. مطمئن باشید تمام وجود خودمان را می‌گذاریم تا روزهای خوب به آبادان بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ارزیابی عملکرد داوری گفت: بعضی موارد نرمال است. من مربی گاهی اوقات چون حواسم نیست شاید اتفاقات اینجوری بیفتد. سوای صحنه‌ای که نشان‌تان دادند اینها بهانه است ما نتوانستیم برنده باشیم. به هر حال داور هم انسان است اشتباه می‌کند. حتی اگر به ضرر ما اشتباه بد می‌کرد من بحث داوری نداشتم، ما باید در بازی‌های باقیمانده برنده باشیم. چه داور خوب سوت بزند، چه بد. تمام تمرکزمان را روی برد می‌گذاریم. اگر اعتراضی کردم این مسئله نرمال است. نمی توانم از داور خرده بگیرم که توپ به دست بازیکن برخورد کرد و او خطا نگرفت.

ویسی درباره انتقادات از عملکرد دروازه‌بان صنعت نفت آبادان گفت: ما باید تمام ایرادات خودمان را پوشش بدهیم. حتی اگر همکار شما اشتباهی کرد، شما باید به او کمک کنید. ما هم در تیم فوتبال اینطور هستیم. الان نمی‌توانم کاری بکنم. چون الان فصل خرید بازیکن یا این موارد نیست. برای پوشش نقاط ضعف باید به فکر فصل آینده باشیم. باید با همین موارد بهترین راندمان کاری را داشته باشیم. از آنها نیستم بگویم که یک توپ آمد و به درون چارچوب رفت. اتفاقات فوتبال است. شاید ما برویم به شهر دیگری برعکس این اتفاق برای ما بیفتد. زیبایی‌های فوتبال برای تیم برنده شاید از طرف تیم رقیب زشتی‌های آن باشد. در مجموع باید اتفاقات را به نفع خودمان رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فرصت باقیمانده تا هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تمرینات تیمش را تعطیل می‌کند، گفت:  ما تعطیل نیستیم، تا 28 تمرین داریم. 26 بازی دوستانه داریم تا بتوانم بازی، بازیکنانی که کمتر  بازی کردند را تماشا کنم. یکم تمریناتمان را برگزار می‌کنیم چرا که اصلا نمی توانیم تعطیل کنیم. هر کسی که نگران خانواده‌اش است برود. وقت خوشحالی و کنار خانواده بودن را نداریم. وجودمان را باید بگذاریم تا این روزها را رد کنیم و برود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صد در صد برای بقا صنعت نفت در لیگ برتر امیدوار هستم. در مصاحبه 2 روز قبل خودم گفتم کسانی که سکته می‌کنند، پزشکان به آنها جواب رد می‌دهند همه می‌گویند بروید دعا کنید و آن بیمار زنده می‌ماند. صد در صد امیدوارم و تلاشم را می‌کنم. امیدواریم اتفاقات خوب رقم بزند.

ویسی درباره بازی‌های سخت باقیمانده صنعت نفت آبادان گفت: 3 بازی با تیم‌هایی داریم که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند. آنها هم استرس دارند برای که سهمیه بیاورند و قهرمان شوند. ما لقمه گلوگیری برای رقبا خواهیم بود. این تساوی برای ما تبریک ندارد، واقعاً ناراحت هستم. فایده ندارد ما باید برنده شویم. حتی اگر فحش بخوریم و بد بازی کنیم باید برنده باشیم.

ویسی گفت: خوزستانی‌ها و مخصوصا آبادانی‌ها فوتبال را بلد هستند و شاید با بازی خوب امروز کمی تماشاگران تسکین پیدا کردند اما این که خوب بازی کردیم و نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم برای من مهم نیست. سه امتیاز برای ما مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که اعتراض باشگاه نسبت به استفاده تیم نفت مسجدسلیمان از بازیکنانی که به نظر می رسید در دیدار با نفت آبادان مجاز به بازی نبودند به کجا رسید؟ خاطر نشان کرد: به عنوان یک فوتبالی که باید از تیمم دفاع کنم از مسئولان می خواهم این موضوع را پیگیری کنند. اگر ما تقلب می‌کردیم به ما باخت می دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز