خبرگزاری کار ایران

آقایی: بعضی وقت‌ها بهترین تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند/ مقابل الهلال با همه وجودمان به میدان رفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۷۵

بازیکن تیم فولاد خوزستان می‌گوید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرایط تیم‌های ایرانی خیلی متفاوت است.

به گزارش ایلنا، سعید آقایی بعد از تساوی فولاد و مس کرمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ همیشه بازی در کرمان به خاطر شرایط آب و هوایی کمی سخت است. به همین دلیل کمی شرایط بازی برای ما خوب پیش نرفت و نیمه دوم با تلاش بچه‌ها بازی به مساوی کشیده شد.

وی درباره تقابل با استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: هفته بعد یک بازی حساس با استقلال داریم که انشاالله در اهواز است بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. 

بازیکن تیم فولاد خوزستان در پاسخ به اینکه از فولاد انتظار نمی‌رفت، پایین جدول باشد، گفت: واقعیت الان شرایط ما خوب است. در دو بازی 4 امتیاز گرفتیم. واقعاً امسال تیم خیلی خوبی داشتیم می توانستیم جز سه تیم برتر باشیم. اما بعضی سال‌ها این اتفاق می افتد. مشابه این اتفاق سال اولی که در سپاهان بودم افتاد. امیدواریم که بتوانیم جبران کنیم. ما فقط شرمنده هواداران فولاد و مردم اهواز هستیم. 

آقایی درباره عملکرد تیمش مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرایط در بازیهای آسیایی کلاً فرق می‌کند. تیم‌های ایرانی با همه وجود و غیرت مقابل الهلال ظاهر شدند. ما بازیکنان خیلی بزرگی داریم و تیم خیلی خوبی داریم. امیدواریم در ادامه فصل بتوانیم جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز