خبرگزاری کار ایران

حسینی: اگر مدارا می‌کردیم بازنده نبودیم/ غیبت اخبار خیلی تاثیر داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۲۴

مدافع تیم فوتبال تراکتور می‌گوید اگر تیمش در لحظات پایانی مدارا می‌کرد بازی با مساوی به اتمام می‌رسید اما آرزوی کسب پیروزی این اجازه را نداده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسینی بعد از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی در کل راضی کننده بود. دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول کمی تحت تاثیر جو و باد بودیم نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه کنیم. ولی باز هم آقای خمز راضی بود. در نیمه سراسر هجومی شدیم و دیگر اوج بدشانسی بود.  گاهی اوقات دقیقه 94 گل می‌زنید و گاهی اوقات هم در دقیقه 94 گل دریافت می‌کنید.

وی بین دو نیمه با صحبت‌هایی که خمز انجام داد یقین داشتیم می‌توانیم برگردیم. ما یکی تیمی هستیم که خیلی کم پیش می‌آید که در بازی گل نزنیم. شرایطش را می دانستیم که بازی دو بر دو می‌شود اما وقتی بازی به مساوی کشیده شد می‌توانستیم یک مقدار مدارا کنیم تا یک امتیاز را کسب کنیم. اما چون تفکرات ما این بود که برنده باشیم یک لحظه غفلت باعث شد که گل بخوریم و کل کار تیم خراب شود. 

بازیکن تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که نقش غیبت محمدرضا اخباری در نتیجه امروز تراکتور چیست، تصریح کرد:‌ احسان مرادیان که همشهری‌ام است به او خسته نباشید می‌گویم. خوب بود نمی‌شود بگویم بد بود. ولی شک نکنید که نبود محمدرضا اخباری خیلی تاثیر دارد او گلر سطح بالایی است. 

حسینی پیرامون اینکه با وجود عدم حضورش در تمرینات تراکتور و حضورش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: فکر کنم در 5 مسابقه اصلاً در شرایط بازی نبودم و فقط 45 دقیقه بازی دوستانه به میدان رفته بودم. در کل فکر کنم شرایطم راضی کننده بودم. اما ای کاش با امتیاز همه چیز تمام می‌شد تا با دل خوش‌تر به خانه می‌رفتیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز