خبرگزاری کار ایران

گریزمان: شایسته خشم طرفداران اتلتیکومادرید بودم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۱۳

آنتوان گریزمان اعتراف کرد که "شایسته" واکنش شدید هواداران اتلتیکو مادرید پس از انتقالش به بارسلونا بود.

به گزارش ایلنا، آنتوان گریزمان پس از ماه‌ها گمانه زنی در تابستان 2018 تصمیم خود را مبنی بر رد انتقال به بارسلونا و ماندن در اتلتیکو اعلام کرد، با این حال، یک سال بعد، آبی اناری‌ها بند آزادسازی 120 میلیون یورویی را به طور کامل پرداخت کردند.

هواداران اتلتیکو از این حرکت خشمگین بودند، اما گریزمان در سال 2021 پس از ناکامی در نیوکمپ با قراردادی قرضی دو ساله به پایتخت بازگشت، که شامل گزینه خرید 40 میلیون یورویی (35 میلیون پوند / 40 میلیون دلار) است.

او در بازگشت به جمع شاگردان دیگو سیمئونه توسط تماشاگران خانگی هو شد، اما پس از اینکه انتقالش در ماه اکتبر دائمی شد، درخواست بخشش کرد و اکنون اعتراف کرده "شایسته" این استقبال خشن بود.

گریزمان گفت: «این [انتقال به بارسلونا] آسیب زیادی به هواداران وارد کرد. آن‌ها همه چیز را به من دادند و در نهایت من رفتم زیرا این همان چیزی بود که می‌خواستم و نیاز داشتم. من هم به عنوان یک هوادار خیلی عصبانی بودم. این چیزی است که من لیاقتش را داشتم. 

بسیار متواضع شدم و برای تغییر آن تلاش کردم. کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که به این رابطه با هواداران نیاز دارم، به عشق و حمایت آن‌ها برای اجرای در بالاترین سطح نیاز دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز