خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: عصبانی شدم چون این فوتبال بار فنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۷۸

بازیکن تیم فوتبال هوادار نسبت به بخش فنی بازی هوادار و مس رفسنجان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان پس از شکست هوادار برابر مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: ما در نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم جنجال‌ها باعث شد که بار فنی تیم‌ها پایین بیاید. نیمه دوم کلا ۱۰-۱۵ دقیقه بازی شد و آقا مسعود هم اشاره کردند.‌ دوست دارم ببینند و بشمارند و ببینند چند دقیقه بازی شد. حاشیه هم زیاد داشت و شاید از بازی قبلی برگرفته شده بود. دوست دارم همه لیگ ما بار فنی‌اش در زمین باشد تا اینکه بیرون از زمین باشد.

او سپس در خصوص داوری بازی گفت: دوست داشتیم کادر بهتری برای داوری این بازی انتخاب شود.‌ ما با برنده شدن در این بازی به مس رفسنجان و بالای جدول می‌رسیدیم ولی اتفاقات دست به دست هم داد تا این کادر انتخاب شود. بازی مدیریت شد و تا ما قصد حمله داشتیم، سریع بازی متوقف می‌شد و بیا پیش این نیمکت و برو پیش آن نیمکت. شانس ما همسترینگ آن داور آنطور شد و همه چیز دست به دست هم داد. اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهد که داور نادیده می‌گیرد.

شجاعیان با بیان اینکه توهین‌هایی صورت می‌گرفت ادامه داد: منِ بازیکن روی نیمکت نشسته‌ام و می‌شنوم اما داور نمی‌شنود. نمی‌گوییم که صد هزار تماشاگر هست که شما نشنوی. همه شنیدند و رد شد رفت. بازی با تراکتور هم این اتفاق افتاد و رد شد رفت. ما هوادار نداریم و اسم تیم‌مان هوادار است؛ سر ما را نبرید. به خدا این کادر و بازیکنان و مدیریت و مالک با شوق زیادی در ورزش هزینه می‌کند و بریدن سر چنین تیمی گناه دارد.

بازیکن هوادار سپس گفت: من امروز واقعا عصبانی شدم، چون من دوست دارم بار فنی باشد اما اصلا بار فنی نمی‌بینم. دوست دارم لیگ‌مان بالاتر برود و به جایی نزدیک به اروپا برسد اما ما هر روز پسرفت می‌کنیم. از روزی که فیفا گفته به نیمکت کارت بدهید، داوران ما بیشتر سمت نیمکت‌ها هستند تا وسط بازی. اول اینیکی کارت بگیرد و اگر محروم هم شد، شد؛ می‌رود بالا می‌نشیند. مگر چنین چیزی می‌شود؟

شجاعیان در خصوص درگیری حامد لک و ناراحتی او از صحبت‌های ساکت الهامی در حاشیه بازی گذشته دو تیم توضیح داد: همه حامد را می‌شناسید و کمی دنبال این داستان‌ها هست. من هم در زمین به بچه‌ها گفتم که درگیری بیرون از زمین به من بازیکن ربطی ندارد. درست است که همه مربیان‌مان را دوست داریم اما ما بازی‌مان را می‌کنیم؛ حاشیه را رها کنیم.

وی درباره تاثیر صحبت‌های الهامی روی حواشی دین مسابقه گفت: من زمانی که وارد زمین می‌شوم به این مسائل فکر نمی‌کنم. من می‌گویم اگر حواس بازیکن در زمین باشد، هم خودش پیشرفت می‌کند و هم به تیمش کمک می‌کند. من اگر فکرم را بیرون از زمین بگذارم اصلا نمی‌توانم بازی کنم. من کاری به مصاحبه هیچکسی ندارم و می‌گویم دست به دست هم بدهیم و لیگ‌مان را پویاتر کنیم تا اینکه پسرفت کنیم. لیگ پنج سال پیش را ببینید و الان را هم ببینید. مدام جنجال و حاشیه. به خدا قسم اینطور به این هیچ جا نمی‌رسیم. بحث تیم ملی را می‌کنیم؟ چه شد؟ الان دوباره این داستان‌ها و تیم ملی و ... . معلوم است که این وضعیت فوتبال روی تیم ملی هم تاثیر می‌گذارد.

شجاعیان در پایان گفت: باید به همدیگر کمک کنیم تا لیگ را بهتر کنیم. امیدوارم بعد از این اتفاق دیگر چنین مسائلی برای تیم هوادار پیش نیاید. ما مظلوم واقع شدیم و امیدوارم رسانه‌ها به ما هم نگاه کنند. اگر در یک بازی تیم و کادرفنی ما به داور گیر داده باشد، پس از آن در میکسدزون تشکر کرده اما واقعا به اینجا رسیده است. از لحاظ رسانه‌ای به ما هم کمک کنید. همین الان هم کل ایران بعد از بازی با پرسپولیس درباره تیم ما صحبت می‌کنند و می‌گویند چه تیم خوبی است اما دوست دارم بیشتر به این تیم توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز