خبرگزاری کار ایران

جباری: پرسپولیس برای سپاهان ترسناک است/ انگار بازیکنان با همه توان‌شان کار نمی‌کنند/ از برانکو یاد گرفتم مشکلات تیم را رسانه‌ای نکنم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۳۷

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یحیی گل محمدی همانند برانکو نباید مشکلات تیم را رسانه‌ای کند چرا که تیمش درگیر حواشی می‌شود و از مسیر قهرمانی دور می‌شود.

به گزارش ایلنا، در روزهایی که پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی با سپاهان و استقلال رقابت می‌کند، شکست غیرمنتظره سرخ‌پوشان مقابل هوادار، کار را برای این تیم کمی سخت کرد. حتی یحیی گل محمدی در نشست هیات مدیره پرسپولیس شرکت کرد. در همین رابطه رضا جباری با ایلنا به گفتگو پرداخت:

*بعد از باخت خانگی پرسپولیس که در زمان بدی مقابل تیم هوادار رخ داد چه توضیحی دارید؟

ممکن است من حرف‌هایی بزنم که چندان خوشایند نباشد اما به هر حال بعد از مصاحبه‌هایی که سرمربی پرسپولیس داشت و صراحتاً به این نکته پرداخت که از بالا نمی‌خواهند که ما نتیجه بگیریم تیم لطمه دید چه بسا که این موضوع هم قصد یحیی نبود اما از آنجا که قصد دفاع از تیمش را داشت به انتقاد پرداخت چون فشارها آن زمان به نحوی بیرون زده بود و سرمربی پرسپولیس را وادار کرد که آن‌گونه واکنش نشان بدهد. کاری که ‌ای‌کاش سرمربی پرسپولیس انجام نمی‌داد. همه می‌دانند که تحت فشار سرمربی پرسپولیس آن صحبت‌ها را کرد اما به هر حال پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است و در چنین تیمی باید بدانید که چه می‌گویید چه بسا که کوچکترین صحبت هم با تبعاتی مواجه خواهد شد. در چنین حالتی ناخواسته تیم به حاشیه رفت چه بسا که آن صحبت و مسأله ناخواسته در ذهن بازیکن و هوادار تأثیر گذاشت و در نهایت منجر به این شد که ما خودمان صدر را از دست بدهیم نه اینکه صدر را سپاهان یا استقلال از دست ما بگیرند. جدا از این مسأله من شخصاً فکر نمی‌کردم که مقابل هواداری که فوتبال تهاجمی بازی می‌کند امتیازی از دست بدهیم و شاید در مقابل تیم اراکی به جهت سبک بازیش فکر از دست دادن امتیاز را داشتم.

فکر نمی‌کنید که همه بازیکنان پرسپولیس ناخواسته با تمام قدرت‌شان بازی نمی‌کنند؟!

بله من هم این مسأله را قبول دارم که انگار بازیکنان نمی‌توانند با همه توانشان کار کنند و در واقع به همین دلیل نتوانستند با قدرت همیشگی‌شان مقابل تیم هوادار بازی کنند. قطعاً یکسری از اتفاقات رخ می‌دهد که تیم تحت فشار قرار می‌گیرد که بازیکن نمی‌تواند تمام توانایی‌هایش را تحت فشار ارائه دهد اما با وجود این من در زمان حضور برانکو از ایشان یاد گرفتم که هیچ زمانی گرفتاری‌ها و مشکلات تیمم را رسانه‌ای نکنم و در واقع مشکلات تیم را درون تیم و باشگاه حل کنم. چه بسا که در این صورت مسائل خیلی بهتر حل می‌شود. یحیی هم که از حاشیه‌ها خبر داشت آنها را بر زبان آورد هر چند که خود ایشان هم بعد از مصاحبه‌شان گفتند که اشتباه کردند در مصاحبه‌شان یکسری از مسائل را مطرح کردند.

با توجه به اوضاع پرسپولیس فکر می‌کنید این تیم می‌تواند دوباره به صدر برسد؟

با توجه به شخصیت و پتانسیلی که از پرسپولیس سراغ دارم شخصاً مانعی را برای رسیدن پرسپولیس به صدر نمی‌بینم و همه چیز به خود پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنانش بستگی خواهد داشت. سپاهان زمانی که پنج امتیاز از ما عقب بود واقعاً ننشست که ببیند که ما چه کار می‌کنیم بلکه مربی سپاهان و تیمش کار خودشان را انجام دادند. سپاهان مربی حرفه‌ای دارد که به کار خودش پرداخت و توصیه من به کادر فنی و بازیکنان تیم این است که ما کار خودمان را انجام بدهیم. من هم می‌فهم که یکسری از مسائل بیرونی هم وجود دارد اما بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس فقط باید به مستطیل سبز توجه داشته باشند و این را در نظر بگیرند که مأمور به انجام وطیفه هستند و در زمین حاضر شوند و با تمام توان برای پیروزی بجنگند.

با توجه به برگزاری بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و شرایط روحی متفاوتی که بین دو تیم وجود دارد شاگردان یحیی می‌توانند سپاهان را شکست دهند؟!

جام حذفی بسیار مهم است چون یک شانس مهم برای رسیدن به آسیاست. شکل بازی سپاهان هم واقعاً مدرن است اما من همیشه نسبت به پرسپولیس خوشبینم. به همین دلیل حتی اگر بازی سختی هم پیش روی سرخپوشان وجود داشته باشد معتقد به پیروزی سرخپوشان هستم چون در بدترین شرایط هم فکر می‌کنم که پرسپولیس برنده می‌شود. پرسپولیس مشکل فنی زیادی ندارد اما مشکلات روحی روانی در تیم و بازیکنان پرسپولیس وجود دارد که قابل حل است که اگر آن موارد را حل کند و مقابل سپاهان خودش باشد قادر به بردن تیم سپاهانی هستیم که هجومی بازی می‌کند. با توجه به این نظریه هم من معتقدم که پرسپولیس برای سپاهان ترسناک است و می‌تواند حتی در اصفهان هم از سد تیم سپاهان بگذرد.

یحیی قادر است حواشی تیم را حل کند؟

در این شرایط مشکلات و حواشی بیرون زمین را یحیی باید به‌عنوان رهبر تیم حل کند و فقط به پیروزی در مستطیل سبز فکر کند چون ابزار و توانایی رسیدن به پیروزی و موفقیت را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز