خبرگزاری کار ایران

همدانی: جنس هافبک‌های استقلال جور نیست/ اختلاف فتح‌الله‌زاده و ساپینتو روی نشاط بازیکنان تاثیرگذار است/ یزدانی که سال قبل ارکان قهرمانی بود، امسال افت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۱۹

پیشکسوت تیم فوتبال درباره شائبه کم‌کاری بازیکنان استقلال، تغییر مربی آبی‌پوشان و اختلافات درونی این تیم به صحبت پرداخت.

ستار همدانی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: از سوی تراکتور بازی خوبی بود و با برنامه بود. اما استقلال ضعیف بازی کرد و شاهد برنامه خاصی از این تیم نبودیم. قبل بازی هم قابل پیش بینی بود تیمی که برنده جنگ هافبک‌ها باشد برنده بازی می‌شود. ریکاردو آلوز و صفا هادی به کنترل یک سوم میانی زمین برای تراکتور کمک زیادی انجام دادند. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال با وجود تعدد مهاجمان نتوانسته در امر و آمار گلزنی موفق باشد، گفت: این موضوع به دو دلیل باز می‌گردد. اول شکل بازی مهاجمان استقلال  و نوع استفاده از موقعیت‌ها و دلیل عمده تغذیه آنها توسط هافبک‌های این تیم است.  واقعیت جنس هافبک‌های استقلال جور نیست. البته روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری یا آرش رضاوند هر کدام به صورت فردی بازیکن خوبی هستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند درک متقابل خوبی از هم ندارند و گردش توپ خوبی ندارند. 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد ساختار دفاعی آبی‌پوشان عنوان کرد: در فوتبال امروز دیگر به صورت خط به خط بررسی نمی‌کنند بلکه به صورت ساختار دفاعی بررسی می‌کنند. ساختار دفاعی استقلال  پارسال و امسال خوب است. سیاوش یزدانی سال گذشته یکی از ارکان موفقیت تیم بود اما امسال فرصت کمتری پیدا کرده و شاهد افت او هم هستیم. 

همدانی در پاسخ به این سوال که چرا شایعه برکناری ساپینتو از استقلال در تبریز پررنگ شد، گفت: استقلال سال گذشته قهرمان شد و توقع قهرمانی از تیم وجود دارد. فکر می‌کنم انتقادها منصفانه است. اما الان زمان مناسبی برای تغییرات کادرفنی نیست. شاید قبل جام جهانی فرصت بهتری بود چرا که دو ماه زمان وقفه لیگ برتر وجود داشت.  هر مربی بیاید به یک زمانی احتیاج دارد فرامین و ایده‌هایش را اجرا کند. از یک طرف 2 یا 3 هفته ممکن است زمان ببرد تا مربی جدید بر کار مسلط شود از طرف دیگر هم شاید تغییرات، شوک ناگهانی ایجاد کند و روند تیم متفاوت شود.

وی در پاسخ به این سوال که سابقه همکاری با استقلال و علی فتح‌الله‌زاده را در کارنامه دارد، آیا امکان تغییر ساپینتو توسط وی وجود دارد، اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده همیشه تمایل دارد به مربیان فرصت بدهد اما الان تحت فشار است. ممکن است تصمیم متفاوتی بگیرد. تغییر مربی بستگی به گزینه مورد نظر هم دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شائبه کم‌کاری بعضی بازیکنان استقلال به دلیل اختلاف مدیرعامل و سرمربی تیم، تصریح کرد: این مسائل ارتباطی به بازیکنان ندارد و آنها باید روی کار خودشان متمرکز باشند؛ اما وقتی در خانواده‌ای پدر و مادر اختلاف داشته باشند روی نشاط و شادابی تیم تاثیر می‌گذارد. آنها عاقل‌تر از این حرفا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز