خبرگزاری کار ایران

مجمع سالانه هیات فوتبال استان قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۷۰

مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان قم با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال قم ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون، طهمورث حیدری عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون، سانی خانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، باقری رییس هیات فوتبال استان قم و سایر اعضای هیات فوتبال و مجمع فوتبال استان قم برگزار شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون در سخنانی کوتاه گفت: قم در فوتسال از سرآمدهای کشور است و در رده‌های پایه این استان خوب کار شده‌ است.

وی افزود: از سالیان دور قم در لیگ برتر فوتسال سرآمد بود و ورزشکاران این استان در لیگ برتر فوتسال خوش درخشیده‌اند.

در این جلسه رضا کردی به عنوان نایب رئیس هیات فوتبال استان قم و خازنی بعنوان نماینده هیات فوتبال شهرستان‌های تابعه استان قم در هیات رئیسه با آرای اعضا مجمع انتخاب شدند و گزارش عملکرد سالانه هیات فوتبال توسط دکتر باقری به اعضا مجمع ارایه شد.

پس از این جلسه رییس فدراسیون به همراه سایر حاضرین جهت انجام زیارت عازم بارگاه حضرت معصومه(س) شدند.

گفتنی است، مهدی تاج و طهمورث حیدری به همراه دیگر همراهان از کلاس مربیگری درجه C آسیا و کلاس داوری درجه ۳ که در استان قم توسط کمیته آموزش و کمیته داوران در حال برگزاری است و همچنین یکی از مدارس فوتبال بازدید کردند و در پایان عکس‌هایی به یادگار با مربیان و داوران و فوتبال آموزان گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز