خبرگزاری کار ایران

میلان و بارسلونا به دنبال هافبک رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۴۶

دو باشگاه میلان و بارسلونا در انتظار آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند.

به گزارش ایلنا، تا سه روز دیگر، مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، با باشگاه‌های خواهان این بازیکن وارد مذاکره می‌شود.

این بازیکن 26 ساله در آخرین سال قرارداد خود در سانتیاگو برنابئو حضور دارد و هنوز قرارداد جدیدی با قهرمان اسپانیا و اروپا امضا نکرده است. ماه‌های آینده با توجه به وضعیت او بحرانی خواهد بود.

آسنسیو بیش از 6 سال است که در رئال مادرید حضور دارد و با وجود اینکه مصدومیت پیشرفت او را متوقف کرده، این وینگر نشان داده می‌تواند در 16-18 ماه گذشته عضوی ارزشمند برای تیم باشد.

به هر حال، این بازیکن اسپانیایی در فصل گذشته 12 گل به ثمر رساند و در حال حاضر، در 6 گل (3گل, 3پاس گل) در رقابت های فصل جاری اثر داشته است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، هنوز هیچ چیزی در مورد آینده آسنسیو قطعی نشده است. وینگر اسپانیایی باید بین پیشنهادی که رئال مادرید ارائه می‌کند و سایر علاقه مندان در ماه‌های آینده یکی را انتخاب کند.

و طبق این گزارش، رقیب سرسخت لوس بلانکوس، بارسلونا، همراه با قهرمان ایتالیا، آث میلان، از جمله مشتریان این ملی پوش اسپانیایی هستند.

علاقه میلان جدید نیست، زیرا آسنسیو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز با انتقال به سن سیرو در ارتباط بود.

در مورد بارسلونا، شایعات در مورد علاقه آن‌ها در ماه‌های اخیر در حال پخش است. آن‌ها همچنان به بررسی وضعیت این بازیکن 26 ساله در صورتی که سال آینده برای انتقال رایگان در دسترس باشد، ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز