خبرگزاری کار ایران

نشست رییس کمیته جوانان با کادر تیم های ملی پایه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۸۱

رییس کمیته جوانان با کادر تیم های ملی پایه جلسات جداگانه ای را در خصوص روند تمرینات و اخرین وضعیت تیم ها برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربیان و مدیران تیم های ملی جداگانه در دفتر کمیته جوانان حاضر شدند و با میرشاد ماجدی، عضو هییت رئیسه و رئیس کمیته جوانان اختصاصی گفت گو کردند و برنامه های تیم های ملی تا پایان مسابقات نهایی آسیا به طور دقیق بررسی و برنامه ریزی شد .

 صمد مرفاوی، افشین ناظمی و محمود پازوکی برنامه های فنی و اجرایی تیم ملی جوانان را در اردویی که گذشت با ماجدی مطرح و برنامه های برون مرزی تیم جوانان نیز بررسی شد .

سپس دکتر اصغر مازیار سرمربی تیم ملی نونهالان با حضور در دفترکمیته جوانان برنامه های تورنمنت گذاشته کافا را مرور کرد و برای برنامه های آتی تیم برنامه ریزی های لازم صورت پذیرفت .

در جلسه پایانی حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان در دفتر ماجدی حاضر شد و برنامه‌ های فنی ابن تیم در اردوی پیش رو بررسی شد .

در چند ماه آینده تیم های ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در ازبکستان و تایلند حضور پیدا خواهند کرد و کمیته جوانان با حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش خواهد کرد هر دو تیم با تجهیز و شرایط مناسب سهمیه حضور در جام جهانی را همانند سال ۲۰۱۷ کسب کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز