خبرگزاری کار ایران

شکایت رسمی فرانسه از دروازه بان آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۳۱

​پس از اینکه امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، کیلیان امباپه، مهاجم فرانسه را مورد تمسخر قرار داد، اتحادیه فوتبال فرانسه شکایت رسمی خود را ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در فینال جام جهانی هت تریک کرد اما این کافی نبود چرا که آرژانتین در ضربات پنالتی سومین قهرمانی را در ادوار جام جهانی به دست آورد.

آلبی سلسته متعاقباً درگیر جشن‌های خیابانی در بوئنوس آیرس شد و امیلیانو مارتینز پس از اینکه عروسک امباپه را در دست گرفته بود این بازیکن را مورد تمسخر قرار داد.

این موضوع باعث شد فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) از اتحادیه فوتبال آرژانتین شکایت کند زیرا آن‌ها حرکات مارتینز را "تکان دهنده" و "غیر طبیعی" می‌دانستند.

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه ای با Ouest-France گفت: "ما رویه‌های مختلفی را آغاز کرده‌ایم. این بسیار تکان دهنده است. این‌ها پسرانی هستند که بهترین تلاش خود را برای موفقیت تیم فرانسه انجام داده‌اند. مهم این است که از آن‌ها حمایت کنیم. من به همتای خود از اتحادیه فوتبال آرژانتین نامه نوشتم. این افراط‌ها را در زمینه رقابت‌های ورزشی غیرعادی می‌دانم و درک آن برایم مشکل است. خیلی سخت می‌شود. رفتار امباپه مثال زدنی بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز