خبرگزاری کار ایران

دشان: انگلیس نقطه ضعفی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۷۶

سرمربی تیم ملی فرانسه می گوید انگلیس هیچ نقطه ضعفی ندارد.

به گزارش ایلنا، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می گوید انگلیس هیچ نقطه ضعفی ندارد اما به کیلیان امباپه هشدار داد "در موقعیتی است که می‌تواند تفاوت را در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ایجاد کند".

انگلیس بهترین گلزن مسابقات جام جهانی قطر است و در چهار بازی خود در قطر فقط دو بار گل خورده است.

دشان در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف آن‌ها چیست، گفت: "آنها هیچ نقطه ضعقی ندارند. همه تیم‌ها نقاط قوت دارند، همه نقاط ضعف زیادی ندارند، اما نقاط قوت کمی کمتر است. انگلیس چهار بازی ما را دیده است. در پایان روز، باید مناطقی را که فکر می‌کنید می‌توانید به آن‌ها حمله کنید، شناسایی کنید.»

امباپه با 5 گل بهترین گلزن مسابقات در دیدار یک هشتم پایانی در ورزشگاه آل بیت است و بیشتر تمرینات قبل از بازی بر روی این موضوع متمرکز شده که چگونه سه شیرها می‌توانند او را متوقف کنند.

دشان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "من مطمئنم که انگلیس مانند حریفان قبلی ما برای رویارویی با کیلیان آماده خواهد شد. اما کیلیان در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند تفاوت را ایجاد کند. با وجود اینکه او بهترین بازی خود را در بازی قبلی (مقابل لهستان) نداشت، او همچنان تعیین کننده بود. اما ما بازیکنان دیگری هم داریم که می‌توانند تعیین کننده باشند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز