خبرگزاری کار ایران

اسپانیا – آلمان؛ فینال زودرس در مرحله گروهی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۴۳

فینال زودرس جام جهانی 2022 قطر امشب میان اسپانیا و آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم آلمان و اسپانیا که از ساعت 22:30 امشب به وقت ایران در گروه E جام جهانی برگزار می‌شود نام فینال زودرس رقابت‌ها را به خود گرفته است.

 

 

اسپانیا و عطش سیری ناپذیر شاگردان انریکه

بدون تردید این دیدار حساس‌ترین بازی مرحله گروهی جام جهانی است. به‌ویژه اینکه اسپانیا می‌خواهد صعودش را قطعی کند و آلمان نباید اجازه چنین کاری را بدهد. اسپانیایی‌ها در یورو 2020 تیم خوبی بودند اما به فینال نرسیدند وحالا در جام‌ جهانی هم در دیدار نخست با در هم کوبیدن کاستاریکا قدرتنمایی کردند. شاید برای قضاوت زود باشد، اما بازی خونسردانه و هوشمندانه اسپانیا، مردم این کشور را به موفقیت تیم لوئیس انریکه امیدوار می‌کند.

به نظر می‌آید در صورت کسب یک امتیاز از دیدرا با آلمان هم صدرنشینی‌شان در گروه قطعی شود‌ اما این تیم سیری‌ناپذیر نشان داده و چه‌بسا رقیب بزرگش را هم ببرد. از آن هفت گل می‌شد فهمید که لاروخا چقدر جاه‌طلب است.

 

آلمان و تلاش برای جلوگیری از یک فاجعه

شکست ژرمن‌ها مقابل ژاپن باورنکردنی بود، برای اینکه آلمان نیمه نخست را عالی شروع کرده بود و با نزدیک به 80 درصد مالکیت توپ می‌توانست سامورایی‌ها را گلباران کند اما شاید این شکست تجربه خوبی شده باشد برای اینکه ژرمن‌ها تصور نکنند هر تیمی به گوشه رینگ رفت، از آن گوشه بیرون نمی‌آید.

حالا آلمان که دوره قبل برای نخستین مرتبه در مرحله گروهی جام‌ جهانی کنار رفت، با هانسی فلیک هم در نزدیکی تکرار آن اتفاق تلخ است. اگر آلمان می‌خواهد از این کابوس فرار کند، باید مقابل اسپانیا پیروز شود.

 

سابقه تقابل دو تیم

در 13 دیدار قبلی بین اسپانیا و آلمان، اسپانیایی‌ها پنج برد کسب کرده‌اند، آلمان سه بازی را برده و پنج بازی بین این دو تیم هم مساوی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز