خبرگزاری کار ایران

بهبودی: بردمان تحت تاثیر مصدومیت موسوی قرار گرفت/ بازی‌مان با راهیاب ملل روح داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۳۴

کاپیتان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: آمادگی و هماهنگی تیم به حد مطلوبی رسیده و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 18 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری شد.

علیرضا بهبودی پس از پیروزی 3 بر یک نیان الکترونیک مقابل راهیاب ملل مریوان اظهار داشت: بابت اتفاقی که برای بابک موسوی افتاد متاسف هستیم. یکی از بازیکنان ارزشمند تیم را از دست دادیم.

وی افزود: این برد تحت الشعاع این حادثه قرار گرفت و اگرچه پیروز شدیم و باید تبریک بگوییم اما از طرف دیگر برای بابک ناراحت هستیم. آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم خیلی زود برگردد و به تیم اضافه شود.

کاپیتان نیان الکترونیک درخصوص دیدار مقابل راهیاب ملل مریوان تصریح کرد: نمایش خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم مریوان با نتایج خیلی خوبی به مشهد آمده بود. یکی از برنامه‌های تیم ما این است که در دیدار مقابل تیم‌های هم سطح خود حتما پیروز شویم و تا اینجای لیگ به این مهم دست‌ یافته‌ایم.

بهبودی با اشاره به مسابقات آینده گفت: چهار- پنج هفته خیلی سخت پیش رو داریم و امیدوارم در این مسابقات موفق باشیم و جای خالی بابک را هم بتوانیم پر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیان الکترونیک دیر تشکیل شده بود و به همین دلیل در چهار دیدار ابتدای لیگ شکست خوردیم اما آمادگی جسمانی و هماهنگی تیم اکنون به حد مطلوب رسیده است و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم.

بهبودی درخصوص حضور تماشاگران در این مسابقه تاکید کرد: این بازی بر خلاف هفته‌های گذشته، روح داشت. تماشاگران زحمت زیادی کشیدند و تبریک اصلی این پیروزی هم متعلق به آن‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز