خبرگزاری کار ایران

تیم ملی فرانسه بدون ستاره‌های بزرگ در جام جهانی قطر!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۰۹۸

کانته و پوگبا به دلیل مصدومیت جام جهانی قطر از دست خواهند داد.

به گزارش ایلنا، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، ترکیب آبی‌ها برای جام جهانی 2022 را در ساعت 20:00 به وقت محلی امروز از تلویزیون ملی فرانسه اعلام خواهد کرد.

بازیکنان در روز 14 نوامبر در آستانه مسابقاتی که در قطر برگزار می‌شود، در محل تمرین تیم ملی در کلایرفونتاین(Clairefontaine) جمع می‌شوند.

هم انگولو کانته و هم پل پوگبا به دلیل مصدومیت از دست خواهند رفت و دشان در تهیه فهرست با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا برخی بازیکنان با مصدومیت وضعیت مشخصی ندارند. 

اعتقاد بر این است که 19 بازیکن در ترکیب 26 نفره حضور دارند. این لیست شامل دروازه بانان هوگو لوریس (تاتنهام) و آلفونس آرئولا (وستهم) و همچنین مدافعان جاناتان کلاوس (مارسی)، بنجامین پاوارد (بایرن مونیخ)، ژول کونده (بارسلونا)، ویلیام سالیبا (آرسنال)، لوکاس هرناندز (بایرن مونیخ) و تئو هرناندز (آث میلان) خواهد بود.

در همین حال، آدرین رابیو (یوونتوس)، اورلین شوآمنی (رئال مادرید)، یوسف فوفانا (موناکو) و متئو گوندوزی (مارسی) به نظر می‌رسد هرکدام به همراه کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، کریم بنزما (رئال مادرید)، اولیویه ژیرو (آث میلان)، آنتوان گریزمان (اتلتیکو)، کینگزلی کومان (بایرن)، عثمان دمبله (بارسلونا) و کریستوفر انکونکو (لایپزیگ) یک جایگاه را به دست آورده‌اند.

مندی و دینیه

دشان پیشرفت مایک مینیان، دروازه بان آث میلان را دنبال می‌کند، که از مصدومیت عضلانی بهبود یافته اما از 22 سپتامبر بازی نکرده است. در صورت عدم موفقیت مینیان، استیو مانداندا، دروازه بان رن جای او را خواهد گرفت.

در همین حال، مشکلاتی در دفاع نیز وجود دارد، زیرا رافائل واران 17 روز پیش مصدوم شد و هنوز به طور کامل بهبود نیافته، در حالی که انتظار می‌رود پرسنل کیمپمبه این هفته از مصدومیت بازگردد.

ابراهیما کوناته از لیورپول، دایوت اوپامکانو از بایرن مونیخ و بنوا بدیاشیله از موناکو جایگزین‌های دشان برای خط دفاعی هستند.

در مورد پست دفاع چپ، تئو جایگاهی را در لیست تیمش به دست آورده و دشان تصمیم خواهد گرفت که فرلاند مندی از رئال مادرید یا لوکاس دینیه از استون ویلا را به عنوان گزینه پشتیبان دعوت کند.

کاماوینگا

مصدومیت ضربه بزرگی به فرانسه وارد کرده، زیرا کانته و پوگبا هافبک‌های کلیدی این تیم را از آمادگی کامل دور کرده است. فوفانا، ربیو و چوآمنی جایگاه‌های تضمین شده‌ای در این لیست دارند و ادواردو کاماوینگا هافبک رئال مادرید بهترین گزینه برای پیشی گرفتن از بازیکنانی مانند تانگوی اندومبله (ناپولی)، بوباکار کامارا (استون ویلا) یا جردن ورتوت (مارسی) است.

بنزما

بنزما که از سال 2015 رنگ پیراهن تیم ملی را ندیده بود در سال 2021 قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا را جشن گرفت.

کریم که پس از سال 2014 در دومین جام جهانی خود بازی خواهد کرد، اخیراً با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، اما انتظار می‌رود در این مسابقات آماده باشد.

امباپه، کومان، انکونکو، ژیرو، گریزمان و دمبله بقیه مهاجمانی هستند که انتظار می‌رود دشان آن‌ها را دعوت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز