خبرگزاری کار ایران

کی روش: بازی اصلی ما در جام جهانی فردا شروع می‌شود/ برای تیم ملی ولز سورپرایز دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۷۴

سرمربی پرتغالی تیم ملی در مورد شرایط ایران در بازی با ولز صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در خصوص شرایط تیم در آستانه بازی با ولز اظهار داشت: ابتدا به همه حاضران خوش‌آمد می گویم. بار دیگر افتخار می کنم در جمع شما به ویژه یک روز قبل از بازی با ولز که مدت هاست پس از ۶۴ سال اینجا هستند خوش‌آمد می گوییم.

وی افزود: بازی اول ما همه می‌دانند مطلوب نبود، اما بازی اصلی‌مان فردا شروع می‌شود، همین! ما سعی می کنیم تلاش کرده و شایستگی رسیدن به مرحله بعد را داشته باشیم.

کی روش درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند برای بازی فردا گفت: باید قبول کنیم که اتفاق سختی برای او رخ داده است. همه تست های لازم در مورد او انجام شد اما از آنجایی که این اتفاق با صدمه مغزی همراه بود باید به پروتکل احترام بگذاریم و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. بنابراین فردا بازی نخواهد کرد. به جای بیرانوند دروازه بان دیگری بازی می کند. او خیلی قوی است و می تواند به تیم را کمک کند. من خوشحالم که به ریشه های خودمان برگشتیم و موردی نیست.

او درباره سوالات غیر ورزشی که برخی خبرنگاران در نشست های خبری تیم ملی ایران می پرسند گفت: آنها هر آنچه می خواهند می توانند بپرسند. در عین حال باید به جوابی که می دهیم احترام بگذارید. ما نمی‌خواهیم چنین چیزهایی مانع از فوتبال بازی کردن ما باشد. این موضوع به رئیس جمهور ما و رئیس فیفا بازی بر می‌گردد پس مشکلی نیست که آنها هرچه می‌خواهند بپرسند. ما آزادی مطبوعات و آزادی پاسخ دادن به این سوالات را داریم.

کی روش درباره شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس بار دیگر افزود: بازی تمام شده است. موضع ما فقط یکی هست و اینکه یاد بگیریم از اشتباهات گذشته خودمان تا بهتر و قدرتمندتر شویم. این بخشی از زندگی ماست. هر دیداری که برگزار می کنیم بهتر شویم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد حریف روز جمعه ملی پوشان کشورمان نیز گفت: کاپیتان تیم ملی ولز خیلی خوب است‌ آنها روحیه بالایی دارند. آنها هواداران زیادی را به همراه دارند. این موضوع برای ما می تواند فضای خوبی برای ما باشد که در آن تفریح و سرگرمی باشد و از فوتبال بازی کردن لذت ببریم‌. حالا می دانیم جو خیلی خوبی داریم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به اینکه فکر می کند نتیجه بازی فردا پیروزی باشد که مردم را خوشحال کند گفت: ابتدا باید درباره ولز صحبت کنیم. فکر نمی کنم ابتدا درباره ایران صحبت کنیم ما برای بازی بعدی فکر می کنیم و ولز هم مثل ما همین کار را می کند.

وی ادامه داد: ما بیشتر از گل هایی که سه سال پیش خوردیم گل دریافت کردیم. ما به اندازه آنها خوب نبودیم و از بازی با انگلیس خیلی چیزها یاد گرفتیم. تیم های خوب تیم های مشخصی هستند اما تیم های عالی کسانی هستند که می بازند و باز برمی‌گردند. هیچ تیمی بی عیب و نقص نیست‌ آنچه مهم است روز بعد از هر بازی است و ما الان دیگر خیلی هیجان زده هستیم تا مقابل ولز بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: حریف شخصیت های زیادی در تیمش دارد. این بازی مثل یک مهمانی فوتبالی است. آنها هوادارانی به رنگ دیوار قرمز دارند که جو خیلی زیبایی رقم می زنند. من خیلی اطمینان خاطر دارم بازیکنان ما با همان شخصیت بازی خواهند کرد که انتظار داریم. آنها روحیه جنگنده دارند.

کی‌روش در واکنش به اینکه با بازیکنان خوبی کار کرده است و گرت بیل را چطور می‌بیند، گفت: بیل از بهترین‌هاست. او از نظر شخصیتی هم رهبر تیمش در زمین فوتبال است و اصلاً ثبات و مدیریت تیم به او بستگی دارد. بیل بسیار بازیکن باهوشی است، من با او کار نکرده‌ام. علی‌رغم اینکه می‌خواستم او را در گذشته بیاوریم تا با ما کار کند اما حرفه او گویای این است که چه بازیکنی است. بیل تصویر و وجهه تیم ولز است. این مسئله نشان می‌دهد که چه شخصیت و روحیه‌ای دارد. باید مراقب او و دیگر بازیکنان ولز باشیم، چرا که در کارشان تداوم و علاقه وجود دارد و برای آنها اینطور نیست که دقیقه اول یا دقیقه 90 باشد، بلکه بازی خود را می‌کنند. ما هم آماده هستیم و امیدوارم فردا فوتبالی را که می‌توانیم انجام دهیم و سورپرایزی برای تیم ولز داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز