خبرگزاری کار ایران

چشمی: تلاش می‌کنم نظر کی روش را برای حضور در قطر جلب کنم/ همه ما سرباز تیم ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۷۰

مدافع تیم ملی فوتبال در مورد شرایط اردوی قبل از جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی، مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار داشت: اردوی خوبی در حال برگزای است و با توجه به نفراتی که از بین بازیکنان داخلی در تمرینات حاضر می‌شوند، تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم تا لژیونرها هم اضافه شوند و بتوانیم یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم. جو تیم ملی از لحاظ تمرینی و فوتبالی خوب است و فکر می‌کنم همه بازیکنان تلاششان را می‌کنند تا با بهترین شرایط راهی قطر شویم.

وی در مورد اینکه چقدر به حضور در فهرست نهایی تیم ملی امیدوار است، گفت: حالا که آقای کی‌روش شانس دوباره‌ای به من دادند تمام تلاشم را می‌کنم تا نظرش را برای حضور در جام جهانی جلب کنم. نه من که تمامی بازیکنانی که اینجا هستند در تلاش هستند تا نظر ایشان را جلب کنند. جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی است و همه شانس دارند و آقای کی‌روش هم نشان داده عملکرد همه را زیر نظر دارد و شانس دارند مسافر جام جهانی باشند. 

این بازیکن که در استقلال به عنوان هافبک دفاعی بیشتر به کار گرفته شده، درباره اینکه کی روش چه تفکری برای نقش او در تیم ملی خواهد داشت گفت: هم در باشگاه و هم خصوصا در تیم ملی تمام تلاش را می کنیم که پستی که سرمربی در نظر گرفته را به بهترین شکل دنبال کنیم. همه ما سرباز تیم ملی هستیم و در هر پستی که صلاح بدانند تلاش خواهم داشت. 

چشمی درباره اینکه بازیکنان شناخت کافی از رقبای خود در جام جهانی (انگلیس، آمریکا و ولز) به دست آورده‌اند یا خیر گفت: قطعا آقای کی روش برنامه فشرده ای برای آنالیز حریف دنبال داشته اند. ایشان نکات لازم را به ما گوشزد می کنند و قطعا تلاش خواهیم تا به بهترین شکل به نتیجه لازم برسیم. شاید نام حریفان نسبت به جام جهانی قبلی برخی ها این نظر را داشته باشند که آسان‌تر باشد اما قطعا این طور نیست. انگلیس شانس قهرمانی دارد و دیگر رقبا هم برای صعود تلاش می کنند. باید خوش بین باشیم که نتایج بهتری نسبت به جام جهانی قبلی کسب کنیم اما قبول کنید که جام جهانی سختی در پیش خواهد بود. کار بزرگ و سخت تری پیش روی ما خواهد بود. نسبت به جام جهانی قبلی تلاش خواهیم کرد نتایج بهتری کسب کنیم. کادرفنی و بازیکنان تلاش خواهند کرد تا در این گروه موفق باشیم.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز