خبرگزاری کار ایران

منشا این بار زود می‌آید؟/ «الماس سیاه» در مس کیمیا نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۱۸

آقای گل فصل بیست و یکم لیگ برتر، بعد از تجربه فصلی بد به تعطیلات رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گادوین منشا در فصل بیست و یکم لیگ برتر با 14 گل آقای گل شد. او بعد از پایان فصل قرارداد همکاری خود را با نارنجی پوشان تمدید کرد تا بتواند اوضاع خوبی برای نارنجی‌پوشان داشته باشد.

با این حال منشا در روز 28 تیرماه و با غیبت 16 روزه به تمرینات بازگشت. همین موضوع روی تمرکز و تمرینات مهاجم مس رفسنجان تاثیرگذار بود. مهاجم نیجریه‌ای هنوز نتوانسته در فصل بیست و دوم نتوانسته گلزنی کند. از این حیث  فشار روانی زیادی روی منشا وجود دارد.

منشا در یکی از محدود واکنش‌هایش به شرایط این فصل، این روزها را «مضخرف» خوانده بود.  بازیکنی که محمد ربیعی او را الماس سیاه خوانده بود در صورتی که نتواند تا نیم فصل شرایطش را اصلاح کند، احتمالاً از جمع نارنجی پوشان رفسنجانی کنار گذاشته می‌شود.

در حالی که قرار است تمرینات مس رفسنجان در وقفه لیگ برتر از اواخر هفته جاری آغاز شود، اما بازیکنان خارجی تا روز یکشنبه برای بازگشت به کشور مهلت دارند. این بیم وجود دارد که مهاجم نیجریه‌ای با تاخیر به ایران بازگردد. 

تاخیر در بازگشت می‌تواند برای منشا مشکل‌ساز شود. به ویژه که ربیعی بارها رضایتش از شیمبا را بارها اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز