خبرگزاری کار ایران

شمس آذر - استقلال خوزستان

شمس آذر در خانه به هیچ کس رحم نمی کند/ استقلال خوزستان هم در قزوین چاره ای جز تسلیم شدن نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۹۰۰

شمس آذر در ادامه روند پیروزی های خانگی، این بار موفق شد از سد استقلال خوزستان بگذرد تا پس از یازده هفته بالأخره شاگردان پورموسوی طعم شکست را بچشند.

به گزارش ایلنا، عصر دو شنبه در یکی از حساس ترین دیدار های هفته یازدهم رقابت های لیگ یک دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال صنعتی خوزستان رو در روی هم قرار گرفتند. شاگردان سعید دقیقی که پس از شکست هفته گذشته مقابل خیبر صدر جدول را از دست داده بودند، برای برنده شدن مقابل استقلال خوزستان به انگیزه ای بیشتر از حد معمول نیاز داشتند. پیش از آغاز این دیدار بارش باران و سردی هوای شهر قزوین باعث شد تا شمس آذری ها برای دوباره شاد کردن دل طرفدارانی که حتی زیر باران هم این تیم را تنها نگذاشته بودند، بیش از حد معمول توان خود را به کار بگیرند. شمس آذر خیلی زود حملات خود را شروع کرد و واکنش های پورحمیدی کمک کرد تا تیم میهمان خیلی زود با دریافت گل مواجه نشود اما این تمام کار نبود؛ تیم دقیقی ابتدا روی هنر نمایی رحمان جعفری موفق شد دروازه حریف را از روی ضربه ایستگاهی فرو بریزد. فشار حملات شمس آذر منجر شد تا خط دفاعی استقلال حسابی به زحمت بیفتد. اما روی یک ضد حمله و توپ ربایی خوب از رازانی، وزیری پناه صاحب موقعیت تک به تک شد؛ سید رسول حسینی دروازبان شمس آذر به خوبی از پس این ضربه برآمد اما روی توپ برگشتی جواد آقایی پور با شوتی غیر قابل مهار گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی یک یک نیمه اول را به پایان برسانند.

در شروع نیمه مربیان اما تیم دقیقی با روحیه مضاعفی به زمین آمد. شمس آذر که از امتیاز میزبانی و حمایت طرفدارانش بهره می برد، حملات دامنه داری روی دروازه حریف ایجاد کرد اما دروازبان و خط دفاعی استقلال کم نقص عمل کرد. استقلالی ها روی معدود ضد حملات صاحب موقعیت شدند اما کم دقتی مهاجمین باعث شد تا یکی پس از دیگری توپ ها به هدر بروند. در حالی که شمس آذری ها فشار زیادی از جناحین روی دروازه پورحمیدی وارد می کردند، پاس عالی امیر محمد نسایی درون محوطه به قاتل بی رحم این روز های لیگ یک رسید تا رحمان جعفری برای بار دوم دروازه استقلال صنعتی خوزستان را باز کند.

در ثانیه های پایانی باز هم استقلال خوزستان صاحب موقعیت شد اما وزیری پناه ایده آل ترین موقعیت برای جبران نتیجه را خیلی ساده از دست داد تا رکورد تیم پورموسوی پس از هفته ها نباختن، در قزوین و مقابل شمس آذر شکسته شود.

شمس آذر با این برد ۲۳ امتیازی شد تا شانه به شانه فجر صدر جدول را در تصاحب خود داشته باشند؛ استقلال خوزستان نیز ۱۴ امتیازی باقی ماند و به رده چهاردهم سقوط کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز