خبرگزاری کار ایران

یک نفر پولسیچ را از خواب بیدار کند

خط و نشان ستاره‌های آمریکایی برای ایران و مدعیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۹۱

در فاصله کمتر از یک ماه تا جام‌جهانی قطر دو مصاحبه مختلف از دروازه‌بان سابق تیم ملی امریکا تیم هاوارد و ستاره فعلی این تیم کریستین پولیسیچ منتشر شده که نگاهی انداخته‌ایم به صحبت‌های این دو نفر.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انگلیس، ایران، امریکا و ولز تیم‌های حاضر در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی هستند. شاید صعود انگلیس محتمل‌ترین پیش‌بینی در این گروه محسوب شود اما رقابت برای تیم صعود کننده دوم بین تیم‌های ایران، ولز و آمریکا خواهد بود. با این حال ستاره‌های آمریکا مدعی هستند تیم آنها قادر خواهد بود از این گروه شرایط مناسبی برای صعود فراهم سازند.

پولیسیچ ستاره امریکا: قهرمان جام‌جهانی خواهیم شد!

ادعا بزرگ و حاشیه ساز کریستین پولیسیچ ستاره این روزهای تیم ملی امریکا با این جملات ادامه داشت: «نمیدانم احتمالش چقدر است و با این مسائل احتمالات کاری ندارم؛ کسی ما را به عنوان شانس قهرمانی نمی‌شناسد ولی ما برای قهرمانی در جام‌جهانی و خوشحال کردن امریکایی‌ها پای به این مسابقات خواهیم گذاشت».

ادعای هدف قهرمانی این بازیکن باعث واکنش نشان دادن تیم هاوارد دروازه‌بان اسبق تیم ملی امریکا شد. امریکا در جام‌جهانی 2018 حضور نداشت اما در 2014 به سنگربانی تیم هاوارد موفق به حضور در جمع 16تیم مرحله یک‌هشتم شده بود و درخشش‌های این دروازه‌بان در یاد فوتبال دوستان مانده است.

هاوارد در مصاحبه‌ای در مورد شرایط جام‌جهانی گفت: «هم می‌توانیم از گروه بالا برویم, هم ممکن است در مرحله گروهی حذف شویم؛ جام‌جهانی عجیبی است».

خط و نشان ستاره‌های آمریکایی برای ایران و مدعیان

این دروازه بان در مورد شرایط گروه ادامه داد: بازی اول مقابل ولز مهمترین بازی است. در تجربه من از جام‌جهانی 4امتیاز برای صعود از گروه کافیست. اما اگر در مقابل ولز نتیجه مطلوب به دست نیاید کار به بازی آخر کشیده خواهد شد. اگر سه امتیاز را از بازی ولز بگیریم عالی است. اگر یک امتیاز بگیریم شرایط مقابل انگلیس سخت خواهد بود و به نظرم از پس آنها بر نخواهیم آمد؛ البته اشکالی هم ندارد چون در بازی آخر تحت شرایطی به دیدار ایران خواهیم رفت که با پیروزی در این دیدار و 4امتیازی شدن شانس صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم دوم را داریم. اگر بازی اول را مقابل ولز ببازیم مانند "جسد" خواهیم بود و برای صعود باید هر آنچه که داریم را در بازی سوم مقابل ایران به کار بگیریم.

حال باید دید بلندپروازی کاپیتان فعلی ایالات متحده به جایی خواهد رسید؛ یا نظرات تجربی‌تر و بر پایه منطق تیم هاوارد ستاره سالهای نه چندان دور امریکا به وقوع خواهد پیوست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز