خبرگزاری کار ایران

محکومیت نفت مسجد سلیمان در کمیته تعیین وضعیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۲۴

کمیته بازیکنان آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت رضا رحیمی ورزقانی از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 182 میلیون و 413 هزار و 32 ریال بابت اصل قرارداد و مبلغ 25 میلیون و 724 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت عبدالصمد احمدی از باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 579 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 12 میلیون و 622 هزار و 200 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 495 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت غلامرضا زمان پور از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت محمد حیدری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 880 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 100 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز