خبرگزاری کار ایران

سردار آزمون شاگرد ستاره سابق رئال مادرید می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۹۵

بر اساس گزارش‌ها، ژابی آلونسو گزینه مورد علاقه برای جانشینی جراردو سئوآن به عنوان سرمربی بایرلورکوزن است.

به گزارش ایلنا، این باشگاه آلمانی شروع بدی را در فصل جدید تجربه کرده و تنها 5 امتیاز در 8 بازی تاکنون به دست آورده است تا به عنوان دومین تیم پایین جدولی در بوندسلیگا شناخته شود.

اکنون، لورکوزن پس از شکست ناامیدکننده 2-0 مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، در حال بررسی آینده سئوآن در این باشگاه است.

به گزارش ESPN، ژابی آلونسو، ستاره سابق لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ، بهترین نامزد برای هدایت تیم بای آرنا است. این سرمربی‌ اسپانیایی از زمان جدایی‌اش از رئال سوسیداد B در ماه مه بیکار بوده است.

در سال 2021، آلونسو به باشگاه اسپانیایی کمک کرد تا برای اولین بار در 60 سال گذشته به لیگ دسته دوم صعود کند. او سپس تصمیم گرفت در تابستان امسال به دنبال یک چالش جدید باشگاه را ترک کند.

دیلی میل روز دوشنبه گزارش داد که توماس توخل، سرمربی سابق چلسی فرصت همکاری در این باشگاه را رد کرده، که اولین بازگشت او به بوندسلیگا پس از ترک بوروسیا دورتموند در سال 2017 بود.

سئوآن، که به نظر می‌رسد آینده‌اش در لورکوزن در وضعیت قرمز باشد، در اولین تجربه فصل گذشته، تیم آلمانی را به مقام سوم رساند و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز