خبرگزاری کار ایران

حمایت ویژه نیمار از وینیسیوس جونیور(عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۸۹۱

در چند روز گذشته، واکنش‌های زیادی در مورد وینیسیوس جونیور و سبک بازی او و نحوه جشن گرفتن گل‌هایش مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 22 ساله در آخر هفته گذشته مقابل مایورکا با خطاها و چالش‌های سخت روبرو بود که به نظر می‌رسید با دریبل زدن و شادی پس از گل‌هایی که داشته بازیکنان حریف را تحریک کرده است.

این موضوع بحث گسترده‌ای را در محافل فوتبال اسپانیا به راه انداخته است و بازیکنان، کارشناسان و هواداران همگی در مورد این موضوع بحث می‌کنند.

در حالی که برخی آن را رفتاری تحریک‌آمیز می‌دانند، برخی معتقدند که وینیسیوس به خوبی از حق خود برخوردار است تا هر طور که صلاح می‌داند جشن بگیرد، البته تا زمانی که بی‌احترامی در کار نباشد.

روز پنجشنبه، کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید به وینیسیوس هشدار داد که ممکن است شادی او در ورزشگاه متروپولیتانو برای دربی مادرید، مورد استقبال قرار نگیرد.

اندکی بعد، یکی دیگر از بازیکنان اتلتیکو به نام آلوارو موراتا نیز در این مورد صحبت کرد و تاکید کرد که هیچ ایرادی ندارد که فوق ستاره رئال مادرید تا زمانی که از چارچوب‌ها عبور نکرده، گلزنی خود را جشن بگیرد.

حالا هم تیمی برزیلی وینیسیوس و فوق ستاره پاری سن ژرمن با پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی به حمایت از این بازیکن 22 ساله آمده است.

مهاجم سابق بارسلونا که خود در گذشته به دلایل مشابه مورد انتقاد قرار گرفته بود، ابتدا توییتی ارسال کرد که ترجمه آن به «برقص وینی جونیور» بود.

بلافاصله بعد از آن، نیمار یک استوری در اینستاگرام با عکس وینیسیوس منتشر کرد که روی آن نوشته شده بود: «دریبل بزن، برقص و خودت باش! همینجوری که هستی خوشحالم، ادامه بده پسر، بعد از گل بعدی هم ما می‌رقصیم.»

حمایت ویژه نیمار از وینیسیوس جونیور(عکس)

گفته می‌شود که نگرانی‌ها در رختکن رئال مادرید در مورد اینکه حریفان وینیسیوس جونیور را هدف قرار داده و سعی می‌کنند به ذهن او نفوذ کنند، وجود دارد. و این بر عهده ستاره برزیلی خواهد بود که همه سر و صداها را نادیده بگیرد و به کاری که در سال گذشته انجام داده، ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز