خبرگزاری کار ایران

کشورهای اسلامی؛ بازگشت مدال‌آ‌وران والیبال به تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۰۰

تیم‌های ملی ب مردان و ملی زنان والیبال ایران امروز (چهارشنبه 26 مرداد) پس از کسب سکوهای اول و دوم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به کشور بازگشتند.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه پیگیری می‌شود. والیبال مردان ایران سه مدال طلای بازی همبستگی کشورهای اسلامی را در پرونده کاری خود داشت و شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب در پنجمین دوره رقابت‌ها، به چهارمین طلا و مقام قهرمانی دست یافتند.

تیم ملی والیبال زنان ایران هم در این رقابت‌ها به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان در تاریخ را به رنگ نقره‌ای به دست آورد.

این دو تیم امروز (چهارشنبه 26 مرداد) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و با استقبال وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون به تهران بازگشتند. فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال هم برای استقبال از تیم ملی والیبال زنان در فرودگاه حضور داشت.

شهروز همایونفرمنش (کاپیتان)، علی رمضانی، فاضل پژومان، پوریا یلی، بردیا سعادت، آرمان رحمانی، احسان دانش‌دوست، علی حاجی‌پور، اسماعیل مسافر، محراب ملکی‌سرخی، امیرضا سرلک، محمد ولی‌زاده، ابوالفضل قلی‌پور و اسماعیل طالبی‌ 14 بازیکن تیم ملی ب در این رقابت‌ها بودند.

مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، پوران زارع، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، محدثه محشتاقی، تهمینه درگزنی، زهرا کریمی، زهرا مغانی، فاطمه امینی، ریحانه کریمی، آیتک سلامت و مهسا کدخدا هم 14 بازیکن تیم ملی زنان ایران در مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز