خبرگزاری کار ایران

توضیح برگزارکنندگان مراسم توپ طلا؛

چرا کریستیانو رونالدو نامزد شد اما مسی نه؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۳۰

ستاره آرژانتینی از لیست نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی از لیست نامزدهای دریافت جایزه توپ طلای 2022 خارج است، جایزه ای که از سال 2006 تاکنون 7 بار آن را کسب کرده است.

او در بین 30 نامزدی که جمعه شب توسط اکیپ و فرانس فوتبال اعلام شد، نیست، بنابراین او برای کسب هشتمین جایزه خود در جشن 17 اکتبر شانسی ندارد.

این یک انتخاب بحث برانگیز بود که اکیپ را مجبور کرد در مقاله ای با عنوان "چرا مسی غایب است در حالی که رونالدو در لیست نامزدهای توپ طلای 2022 حضور دارد" توضیحی ارائه دهد.

چرا مسی در فهرست نهایی توپ طلای 2022 نبود؟

توجیه اولیه نشریه فرانسوی اصلاح معیارهای توپ طلا است و اشاره می‌کند که اکنون انتخاب بر اساس عملکرد در یک فصل فوتبال است و نه سال تقویمی و عملکرد مسی کمتر از حد مجاز بوده است.

آن‌ها از این واقعیت استفاده می‌کنند که عملکرد او در پاریس خوب نبود و همچنین به وضعیت مائوریسیو پوچتینو اشاره کردند.

او در لیگ  فرانسه تنها 6 گل به ثمر رساند، در حالی که رئال مادرید این تیم را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. رویاهای مسی و همچنین بسیاری از پاریسی ها در آن مقطع بر باد رفت.

چرا کریستیانو رونالدو در فهرست نهایی توپ طلای 2022 قرار گرفت؟

پس از توضیح درباره حذف مسی، اکیپ در ادامه حضور کریستیانو رونالدو در لیست 30 نامزد توپ طلا را توجیه کرد و 18 حضور متوالی را در میان مدعیان ثبت کرد.

توضیحات مختلفی توسط اکیپ ارائه شده است. شش گل او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد را به مرحله یک هشتم نهایی رساند، در حالی که او فصل را با مجموع 32 گل در 49 بازی در تمام رقابت‌ها به پایان رساند.

این برای حفظ رونالدو در رده بالای بازیکنان فوتبال کافی بود، حتی اگر او گزینه مورد علاقه برای ادامه دادن و بردن ششمین توپ طلا نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز