خبرگزاری کار ایران

ژاوی: باید نسبت به فصل گذشته باثبات‌تر باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۹۳

سرمربی بارسا معتقد است که دستور العمل کسب عناوین این است که چیزهای خوب فصل گذشته را تکرار کنیم و آنها را در طول زمان تمدید کنیم.

به گزارش ایلنا، در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در فصل 2022/23، ژاوی هرناندز آنچه را که به اعتقاد او فرمول کسب عناوین بزرگ است، فاش کرد. او گفت: "ما باید نسبت به فصل گذشته ثابت‌تر باشیم. فکر می‌کنم گاهی اوقات بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم اما اکنون باید ثبات بیشتری داشته باشیم."

این مربی که به دلایل اداری و پاسپورت اولین مرحله تور آمریکا را از دست داد، اذعان کرد که "از نحوه تمرین و رقابت تیم راضی است."

ژاوی پیش از در دیدار روز سه شنبه مقابل یوونتوس فاش کرد که فران تورس بازی نخواهد کرد. ژاوی گفت: "او روی پایش زخم دارد و این او را آزار می دهد، زیرا جایی است که او ضربه می‌زند. او فوتبالیست مهمی است اما نمی تواند مقابل یوونتوس بازی کند. ایده چرخاندن بازیکنان است. مهمترین چیز در حال حاضر نتیجه نیست، بلکه داشتن احساسات خوب است."

ژاوی در پاسخ به سوالی درباره ژول کونده سرنخ های کمی ارائه کرد. او توضیح داد که نمی‌تواند هیچ خرید جدیدی را رسمی اعلام کند و در عین حال اذعان کرد که باشگاه در تلاش است به بازیکنانی که به آمریکا سفر نکرده‌اند کمک کند تا آنها به صورت رسمی یا قرضی تیم را ترک کنند.

از ژاوی در مورد لیونل مسی که اکنون در پی اس جی است نیز سوال شد. ژاوی گفت: "او قرارداد دارد و در حال حاضر غیرممکن است. مسی بهترین فوتبالیست جهان و تاریخ است. رئیس لاپورتا قبلاً گفته بود که داستان مسی با بارسا تمام نشده است اما اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز