خبرگزاری کار ایران

تاثیر معادلات تیم ملی در خاتون بم؛ بازیکن نمی دهیم و دنبال نیمکت مربیگری هم نیستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۱۷۸

خاتون بم بعد از آنکه بازیکن در اختیار تیم ملی قرار نداد، حالا در کوران مسابقات کافا در خصوص تیم ملی فوتبال ایران هم اظهار نظر می‌کند.

به گزارش ایلنا، مرضیه جعفری توانست با خاتون بم قهرمان لیگ برتر بانوان ایران شود. بعد از این قهرمانی طبیعی بود که توجه رسانه‌ای زیادی به این تیم شد. البته که کار سرمربی خاتون بم بعد سوگ بزرگ از دست دادن فرزندش به دلیل بیماری قلبی در فصل گذشته، کاملاً‌ ارزشمند و قابل ستایش است. 

اما جعفری در جدیدترین اظهار نظراتش اعلام  کرد: «سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد شد ولی خودم قبول نکردم.»

این در حالی است که جعفری این روزها درگیر آماده سازی تیمش برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و حتی به همین دلیل اجازه حضور بازیکنان ملی‌پوش خودش در تیم ملی را نداد.

مریم آزمون سرمربی فعلی تیم ملی تاکید کرد که نتوانسته با نفرات کامل در مسابقات حاضر شود؛ اما غیبت بازیکنان خاتون بم را به دلیل اعتلای نام ایران موجه دانست. در حالی که همه بازیکنان سرباز تیم ملی هستند و هیچ پرچمی از پرچم ایران بالاتر نیست. 

در همین رابطه تیم ملی بانوان این روزها درگیر مسابقات کافا در تاجیکستان است و در اولین مسابقه خود مقابل قزاقستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.  جعفری که باید روی تمرینات آماده‌سازی خاتون بم متمرکز باشد با اظهار نظری عجیب روی تمرکز تیم ملی در حین مسابقات هم تاثیر می گذارد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که آزمون و اعضای کادرفنی تیم ملی مقابل ترجیح می‌دهند مقابل این حواشی سکوت کنند.

هر چند جعفری می‌گوید مربی ملی نیست و ترجیح می‌دهد در باشگاه‌ها مشغول به کار باشد، اما در عین حال از رد پیشنهاد آن خبر می‌دهد! این کلام جعفری بیشتر از آنکه نشانده بی تمایلی‌اش به نیمکت تیم ملی باشد رغبت زیاد او را نسبت به تیم ملی نشان می‌دهد. منتهی سرمربی خاتون بم او هم می‌داند از نظر حرفه‌ای درست زمانی که تیم ملی در کوران رقابت‌ها قرار دارد چنین مصاحبه‌ای چه معنایی دارد. آیا این مربی تمایل دارد همزمان با رقابت‌های خاتون بم در لیگ قهرمانان آسیا مربی دیگری برای جایگاهش اعلام آمادگی کند؟  

البته سرمربی خاتون بم به خوبی می‌داند اسپانسر باشگاهی تمام شرایط مدنظر او را تامین می‌کند و حتی پاداش هم پرداخت می‌کند، اما در تیم ملی شرایط متفاوت است. بازیکنان باید از تیم‌های مختلف در زمان محدودی دور هم جمع شوند و این کار را سخت‌تر می‌کند. حتی ممکن است بعضی تیم‌ها بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار ندهند و اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای تمرکز ملی‌پوشان را بهم بریزد. با این اوصاف جعفری به عنوان یکی از فعالان و دلسوزان فوتبال بانوان، حالا که بازیکن در اختیار تیم ملی قرار نداده است، حداقل مانع پیروزی ملی‌پوشان نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز