خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص لیگ های دسته پایین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۳۶۴

آرای کمیته انضباطی در خصوص لیگ های دسته پایین منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، با اعلام کمیته انضباطی؛ دیدار تیم های پیام توس مشهد و بعثت کرمانشاه که قرار بود روز 11 خرداد ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم بعثت کرمانشاه برگزار نشد. تیم بعثت کرمانشاه سه بر صفر بازنده اعلام شد و باید مبلغ 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

به دلیل تخلف مهدی جاهی بخش، مربی تیم ایران جوان بوشهر در دیدار برابر بعثت کرمانشاه، وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم های مناطق نفت خیز جنوب و نیروی زمینی تهران برگزار شد که از سوی میر رسول موسوی، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

ابوالفضل عباس، بازیکن تیم نیروی زمینی تهران نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه  به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

هادی فرجی زاده، مربی تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه  به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم های سپیدرود رشت و شهرداری بم برگزار شد. احمد رضا فیروزی، فیزیوتراپ تیم سپید رود رشت به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

اویس مرد جهاد بیگدلو، بازیکن تیم سپید رود رشت به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گل به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه تیم های نود ارومیه و اترک بجنورد برگزار و جعفر دسومی، بازیکن تیم اترک بجنورد به دلیل بدرفتاری در قبال تیم حریف به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

احد حاج کریمی، تدارکات تیم نود ارومیه بخاطر بدرفتاری تیم حریف به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

دیدار دو تیم بعثت کرمانشاه و شهرداری ماهشهر برگزار و از سوی سجاد عبداله زاده، مدیر تیم شهردرای ماهشهر تخلفانی مبنی بر بدرفتاری مقابل مقام رسمی مسابقه از طریق حمله و فحاشی رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز