خبرگزاری کار ایران

اظهار اخبار نادرست به طرفداران استقلال: مظلومی اشتباه گفت یا مومنی؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۱۱

دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برخلاف اظهارات یکدیگر در آنتن زنده سعی بر شفاف سازی وضعیت بازیکنان این تیم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران پس از معرفی ریکاردو ساپینتو وارد بازار نقل و انتقالات شده و پس از جذب سجاد شهباززاده، طرفداران این تیم خواستار تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی فصل گذشته از جمله وریا غفوری هستند.

غفوری روز چهارشنبه اعلام کرد در صورتیکه با برخی از بازیکنان فصل پیش گفتگوهایی صورت گرفته اما با او مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد انجام نشده است. شب گذشته پرویز مظلومی مذاکرات با بازیکنان برای ادامه همکاری را تایید کرد.

مظلومی در برنامه شب‌های فوتبالی اعلام کرد در این راستا با محمد دانشگر توافقاتی صورت گرفته است و او قراردادی جدید امضا خواهد کرد؛ دقیقا برخلاف آنچه امروز صبح محمد مومنی بر زبان آورد.

وقتی مجری برنامه سلام صبح بخیر از مومنی درمورد وضعیت وریا غفوری سوال کرد او پاسخ داد: "ما با هیچ کسی... با کدام بازیکن مذاکره کردیم که با این بازیکن مذاکره نکردیم؟ با کسی مذاکره نکردیم، با چند بازیکن خارجی‌مان... به هر جهت بازیکنانی که در تیم استقلال کار کرده‌اند، هستند."

اظهارات مومنی به صورت واضح برخلاف گفته‌های مظلومی است و او درحالیکه سعی داشت به سوال پاسخ بدهد اما گفته‌های همکارش را نقض می‌کند؛ البته شاید مومنی درست می‌گوید و اظهارات دیگر عضو هیات مدیره صحت ندارد!

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز