خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ بدون امکانات تیم ملی را به جام جهانی برد

تیموریان: نباید فقط بازی الجزایر را ملاک کار بدانیم/ امیدوارم ساپینتو در استقلال موفق شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۷۸۵

تیموریان در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی مشکل بازی تدارکاتی دارد، عنوان کرد: بازی تدارکاتی را باید فدراسیون فوتبال هماهنگ کند.

آندرانیک تیموریان پیشکسوت فوتبال در گفتگو با ایلنا، در خصوص شروع همکاری ریکاردو ساپینتو با استقلال اظهار داشت: به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی استقلال برای باشگاه استقلال آرزوی موفقیت می کنم. تشکر می کنم از کادرفنی قبلی که استقلال را قهرمان کردند خیلی تلاش کردند. امیدوارم ساپینتو بتواند اتفاقاتی که گذشته را رقم زدند به همین شکل روبه جلو ببرند.

تیموریان در پاسخ به این سوال که چرا  تیم ملی مشکل بازی تدارکاتی دارد، عنوان کرد: بازی تدارکاتی را باید فدراسیون فوتبال هماهنگ کند. به هر حال به غیر از فدراسیون فوتبال فکر نمی کنم مرجع دیگری بتواند بازی دوستانه را هماهنگ کند.

وی با ارزیابی عملکرد اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ نتایج قابل قبولی در تیم ملی گرفته و اولین تیمی  در آسیا بودیم که با نتایج مطلوب به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد. کارلوس کی روش هم برای تیم ملی زحمت کشید. اسکوچیچ با اینکه امکانات زیادی نداشته برای تیم ملی فوتبال زحمت کشیده و باید تیم با او در مسابقات حاضر شود. بازیکنان تیم ملی خیلی برای او تلاش کردند. همینطور متقابلا او هم برای بازیکنان تیم ملی خیلی انرژی گذاشته. خدا را شکر می کنم تیم ملی به جام جهانی 2022 صعود کند. این فکر می کنم بزرگترین اتفاقی بود که برای ایران افتاده است.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: اسکوچیچ کمی تنهاست. فدراسیون فوتبال آن حمایتی را که باید از آقای اسکوچیچ می کرد و تا الان به نظرت تنها باختی جلوی الجزایر آورده.. انگلیس در ورزشگاه ویمبلی مقابل مجارستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. بزرگترین تیم های دنیا هم شکست می خورند. نباید فقط بازی الجزایر را ملاک کار بدانیم.  باید فدراسیون فوتبال پشت مربی تیمش باشد. همانطور که از کارلوس کی روش در گذشته حمایت کردند.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به عرصه مربیگری بزرگسالان را ندارد، گفت: در سال‌های گذشته 2 یا 3 پیشنهاد از لیگ برتر داشتم. نسبت به آن شرایط که من می خواستم در تیم برای من رقم بزنند، نتوانستیم به توافق برسیم. بالاخره باهر شرایطی نمی توان مربی فوتبال شد. بازیکنان و بودجه مالی باید در اختیار داشته باشید. فکر نکنم با هیچی  فوتبال  قشنگ باشد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است دستیار یا کمک مربی باشد یا صرفا قصد دارد به عنوان سرمربی کار کند، عنوان کرد: بستگی به شرایط دارد. باید ببینیم چه تیمی است و چه ابزاری دارد. مثلا تیم خارجی است یا داخلی؟ در تیم داخلی ترجیح می دهم سرمربی باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز