خبرگزاری کار ایران

مرادی به فدراسیون وزنه‌برداری بدهکار است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۴۹

کارشناس حقوق ورزشی گفت: بعد از ابطال انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، بعضی مبالغ مانند حق ماموریت و این موارد را می توانند از او مسترد کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ روز گذشته با حکم دیوان عدالت اداری حکم ابطال انتخابات فدراسیون وزنه برداری صادر شد. طبق این حکم علی مرادی دیگر اجازه ادامه فعالیت در این جایگاه را ندارد. برهمین اساس تا برگزاری انتخابات سکان مدیریت این فدراسیون به سجاد انوشیروانی واگذار شد.

یکی از سوالاتی که در این میان پیش آمد آیا مرادی بعد از ابطال این انتخابات باید حقوق و دستمزد دریافتی خود را بازگرداند؟ در همین رابطه رسول باختر کارشناس حقوق ورزشی ایران در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: "قطعا نباید حقوق و دستمزد خود را بازگرداند. البته می‌توانند بعضی مبالغ مانند حق ماموریت و این موارد را می توانند از او مسترد کنند. مطابق قاعده حرمت عمل مسلمان، به هر حال او فعالیت‌هایی داشته و باید دستمزد و اجرت عمل خود را دریافت کند."

وی در پاسخ به اینکه تحت چه حالتی مرادی مجبور به بازگشت حقوق و دستمزدش می‌شود، تصریح کرد: "اگر قصور یا اشتباه رییس فدراسیون مذکور باعث ابطال انتخابات شده باشد، در این حالت مستحق دستمزد هم نیست و طبیعتاً باید آن را بازگرداند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز