خبرگزاری کار ایران

شهریاری جانشین موسوی در فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۳۷

به نظر می‌رسد میرشاد ماجدی به زودی نایب رییس بانوان فوتبال ایران را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهره موسوی در چند وقت اخیر نتوانسته در جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال حاضر شود و از سوی دیگر وضعیت فوتبال بانوان در این چند وقت روشن نبود.

از سوی دیگر در روز دهم خرداد ماه، مهرداد سراجی با رای مجمع فدراسیون فوتبال از سمتش عزل شد.

به نظر می رسد در کنار جانشین مهرداد سراجی به زودی شاهد انتخاب جانشین شهره موسوی هم خواهیم بود. طبق قانون افراد معرفی شده تا هشتم شهریور ماه به صورت موقت ما فعالیت خواهند کرد و بعد از آن باید از مجمع فدراسیون فوتبال رای کسب کنند. 

پریا شهریاری که بیش از ۱۹ سال در بخش‌های مختلف مدیریتی فدراسیون فوتبال حضور داشته است در حال حاضر و در جدیدترین ابلاغ مدیریتی خود «مدیر فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال ایران» است. وی مدتی هم در فدراسیون عزیزی خادم به عنوان  رییس دپارتمان فوتبال ساحلی به فعالیت پرداخت.

به نظر می‌رسد یکی از نشانه‌های انتخاب شهریاری، تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران است. قرارداد مریم ایراندوست با فدراسیون فوتبال در اسفند سال ۱۴۰۰ به پایان رسید، اما فدراسیون تمایلی برای ادامه همکاری با وی نداشت.

با این اوصاف فعلاً‌ مریم آزمون سرمربی تیم ملی جوانان بانوان ایران هدایت تیم بزرگسالان را به عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز