خبرگزاری کار ایران

اعتراض ویستاتوربین به بازیکن غیرمجاز ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۸۹

باشگاه ویستاتوربین بعد از جدال مقابل ماشین سازی نسبت به حضور یکی از بازیکنان ماشین سازی اعتراض خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار امروز ویستاتوربین مقابل ماشین سازی در هفته بیست و دوم لیگ دسته یک در شرایطی به تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید که در پایان این بازی، تیم تهرانی نسبت به حضور امیر شهیم مهاجم حریف اعتراض خود را ابلاغ کرد. 

گویا این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی راهی خیبر خرم آباد شده بود اما در ادامه بار دیگر به ماشین سازی برگشته است. با این حال قرارداد این بازیکن در شرایطی بار دیگر با ماشین سازی به جریان افتاده که تیم تبریزی با محرومیت نقل و انتقالاتی به واسطه مشکلات و بدهکاری مالی همراه است و قادر به ثبت مجدد قرارداد نیست. 

طبق ماده 61 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال  طبق قانون نتیجه بازی‌های که بازیکن غیر مجاز در آن شرکت می‌کند باید سه بر صفر به نفع رقیب اعلام شود و در صورت تکرار این موضوع  مدیران باشگاه و بازیکن خاطی محروم می‌شوند. بازیکن مذکور حداقل دویست میلیون ریال جریمه نقدی و حداقل دو مسابقه محرومیت را تجربه خواهد کرد. 

باید دید این باشگاه قادر خواهد بود رای مربوط به سود بردن بازیکن غیرمجاز توسط تیم تبریزی را دریافت کند یا خیر. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز