خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: مگر می‌شود ۲۹ هفته اشتباهات داوری برای ما باشد؟/ در مشهد هم غریب بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۳۵

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما که از اول فصل تیم غریب و تنهایی بودیم، هیچ کسی را نداشتیم. هر شهری می‌رفتیم همین بود در شهر مشهد هم غریب بودیم. کسی پشت تیم ما نبود، مگر می‌شود یک بازیکن اول فصل بازی نکند؟ ببینید چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش ایلنا، سیدصالحی درباره شکست شهرخودرو مقابل پرسپولیس، در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: به بچه‌های باغیرت تیم‌مان خسته نباشید می‌گویم چون واقعا با تمام وجود و سختی‌هایی که از اول فصل گریبانگیر تیم ما شد و تمام تنهایی که داشتیم از جان و دل مایه گذاشتند اما تا کجا؟ 

وی افزود: امروز مقابل تیم پرسپولیس که یکی از تیم‌های پرمهره است پنالتی ما را نمی‌گیرند آن هم دقیقه ۸۰ که بازی ۲ بر یک است. بازی قبل با استقلال که باید یک بازیکن آنها اخراج می‌شد نکردند، بازی با پیکان هم همینطور. چطور برای تیم‌هایی که رده پایین‌تر یا هم رده ما در آستانه افتادن هستند، این اشتباهات داوری برایشان اتفاق نمی‌افتد؟

مدیر تیم شهرخودرو با انتقاد از اشتباهات داوری، تصریح کرد: مگر می‌شود ۲۹ هفته اشتباهات داوری برای ما باشد؟ ما یک امتیاز از داوری سود نبردیم، حق بچه‌های ما این نبود. ما که از اول فصل تیم غریب و تنهایی بودیم، هیچ کسی را نداشتیم. هر شهری می‌رفتیم همین بود در شهر مشهد هم غریب بودیم. کسی پشت تیم ما نبود، مگر می‌شود یک بازیکن اول فصل بازی نکند؟ ببینید چه اتفاقی افتاده است. 

سیدصالحی گفت: مگر می‌شود یک مربی نتواند تیم را شهر دیگر ببرد؟ شما چنین چیزی دیده‌اید؟ چه فایده؟ جواب گریه بچه‌های ما را چه کسی می‌دهد؟ دلم برای این می‌سوزد با فوتبالی که بازی کردیم جای ما اینجا نبود. مردم مشهد بدانند ما واگذار کردیم و می‌خواهیم بدانیم چه کسی جواب بچه‌های ما را می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز